ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Josefin - 16 november 2011 17:06

På Eric Saades, 21,födelsedag lördagen den 29 oktober var sambon Molly Sanden, 19.allt annat än en munter flickvän.

-Som en bomb har hela min värld vänts upp och ner.

Jag har inte kunnit gå upp ur sängen sedan i onsdag och står just nu inför det svåraste valet i mitt liv hittills.Trots att jag ibte vill något hellre så kan jag inte tänka på något annat,skrev Molly i sin blogg.

Inlägget fick hela 141 kommentarer och efter två dagar skrev artisten igen.

-Underbara ni.Tack för ert stöd.Jag varken kan eller vill berätta vad som tynger mig,men ni ska veta att jag känner mig bättre och starkare.

                                   ÄR INTE GRAVID

Molly dementerar att tungsinnet beror på graviditet eller har med pojkvännen att göra. Tvärtom. Eric verkar ha varit sångerskan stora stöd. Molly har nämligen sedan dess rest sig ur sängen och levt ett synnerligen aktivt liv. Hon har umgåtts med sina kompisar,färgat håret och spelat in tv.Även sambon är på bättre humör. DEn 3 november sjöng han i Gallerian i Stockholm.

-Hur kan man må dåligt när man får så mycket kärlek.skrek han till publiken.

SE&HÖR har sökt paret för en kommentar.

   

Så det var det ståg i SE&HÖR

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards