ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Josefin - 19 oktober 2011 21:01

Popular på svenska om man översätter från google... men tur att det är en annan förklaring om låten...


Sluta, säg inte att det är omöjligt
För jag vet att det är möjligt
Fast jag vet att du tittar aldrig på mitt sätt
Jag kan säga, du kommer en dag
Jag kan säga att du en dag kommer att

Jag kommer att vara populärt, kommer jag att vara populär
Jag ska dit, populära
Min kropp vill ha dig tjej
Min kropp vill ha dig tjej
Jag hämtar dig när jag är populär
Jag lägger mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag kommer att vara populärt, kommer jag att vara populär
Jag ska dit, populära

Sprid nyheten Jag ska ta kampen
För rampljuset, dag och natt
Jag kan ta detta till nummer ett
Var någon, innan du är borta
Vara någon innan du är borta

Jag kommer att vara populärt, kommer jag att vara populär
Jag ska dit, populära
Min kropp vill ha dig tjej
Min kropp vill ha dig tjej
Jag hämtar dig när jag är populär
Jag lägger mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag kommer att vara populärt, kommer jag att vara populär
Jag ska dit, populära

Åh, pop, oh pop, oh populärt
Åh, pop, oh pop, oh populärt
Åh, pop, oh pop, oh populärt
Oh, oh-oh-oh

Jag kommer att vara populärt, kommer jag att vara populär
Jag kommer ska det
Min kropp vill ha dig tjej
Min kropp vill ha dig tjej
Jag hämtar dig när jag är populär
Jag lägger mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag kommer att vara populärt, kommer jag att vara populär
Populära

Av Josefin - 19 oktober 2011 20:41


Oh oh oh-oh oh oh oh oh
Oh oh oh-oh oh oh oh oh
Oh oh oh-oh oh oh oh oh
Oh oh oh-oh oh oh oh oh

I'm addicted to the rush you give me
Come get close, and my hearts confession
Beat keeps pumping
And my feet keep dancing
Come get close
You're the one obsession

Four on the floor
I want more
And nothing's gonna stop the way I feel
On the floor
I want more
4, 3, 2, 1

There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
Real love

Wheel keep moving till the break of dawn
Skinny jeans cut like an indiscretion
Short term love, girl, is not my thing
I'm for good
I'll be your posession

Four on the floor
I want more
And nothing's gonna stop the way I feel
On the floor
I want more
4, 3, 2, 1

There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
Big love

I wanna see you dance now
Baby, just move it, move it yeah
I've got this big, big love
Baby you know you got me down

Oh oh oh-oh oh oh oh oh
Oh oh oh-oh oh oh oh oh

There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
Got me down for real
There's a big, big love in the air
There's a big, big love everywhere
It's the way that you make me feel
Got me down for real
Got me down for real
Big love


Read more: http://artists.letssingit.com/eric-saade-lyrics-big-love-vkj8n1z#ixzz1bFqtJVDT
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Av Josefin - 19 oktober 2011 09:31

  Min favorit bild på Eric!!! så himla söt

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards