ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Josefin - 9 december 2014 22:17

 VARNING FÖR KORT OCH TRÅKIGT KAPITEL, MEN SLÄNGDE IHOP DETTA SNABBT FÖR ATT FÅ UT DETTA TILL ER NU MEN LOVAR ATT NÄSTA SKA BLI BÄTTRE, MEN KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER OM DEN OCH DET KAN DRÖJA FÖR DET ÄR LITE NYTT FÖR MIG ATT SKRIVA SÅNT HÄR KAPITEL OM ERIC OCH MOLLY NU MEN HAR FAKTISKT EN BRA SLUT PÅ DETTA, SOM KOMMER VARA ANNOULRUNDA ÄN DOM ANDRA.


MEN NU KOMMER KAPITEL 3!



Mollys perspektiv




Resten av dagen så var Eric kvar här hemma hos mig men var tvungne att gå hem till sig nu och då passade jag på att duscha innan Eric skulle komma tillbaka för en filmkväll här som vi hade bestämt oss för. För att lära känna varandra ännu mer och jag trivs i hans närhet redan.


När klockan var halv sju så knackade det på dörren och jag gick ut till hallen, öppnade dörren och där stod Eric med ett litet leende på läpparna med ändå så osäker ut.


-Hej Eric! Sa jag och gav han en kram.


-Hej Molly, sa han lågt.


Jag flyttade mig lite så han kunde komma in och ta av sig skorna och jackan. Sen så gick vi in till vardagsrummet där jag hade tagit fram Coca cola, godis och chips på bordet.


-Jag har inte valt film för vet inte vad du gillar för något, men du kan få välja på dom där i bokhyllan, sa jag till Eric.


Han log bara till svar och gick fram till hyllan och kollade på alla filmer men efter en stund så hade han valt en film som var Dum och dummare min favorit film(Det är inte Mollys favorit film på riktigt). Jag tog filmen och satt i den i DVD och sen så satt vi oss i soffan och jag gav en filt till Eric som han tog emot och jag tog en själv med. Vi sa inte så mycket under filmen, det kom skratt då och då (har inte sett den filmen så vet inte hur den är) men annars var det tyst under hela filmen.



HOPPAS NI GILLAR DETTA TRÅKIGA KAPITEL OCH SJUKT KORTA MED! HEHE KRAM <3

Av Josefin - 9 december 2014 15:36


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards