ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Josefin - 4 december 2014 20:46

Ni som såg det igår på Erics twitter vet att han skaffade snapchat igår för oss fans! och där heter han er.sa och som hans skrev på twitter med kommer INTE sprida bilderna hit för det ville han inte, och jag visar min respekt till Eric<3

 

Av Josefin - 4 december 2014 20:42

Erics perspektiv

 

Jag vaknade av ett ryck efter en hemsk dröm, det är samma dröm sen tidigare. Jag satt mig upp i en soffa men det var inte hemma hos mig, det var stort rum alltså ett vardagsrum. Jag försökte komma ihåg vad som hände igår men jag minns inte så mycket bara att det vanliga på min skola där ett gäng håller på att mobba mig för min bakgrund.




Flashback


Jag går längst korridoren efter svenska lektionen och är på väg till mitt skåp. Men när kommer dit så står Jocke där med sina kompisar och det är dom som håller på mot mig. Jag försöker att inte titta på dom och fokuserar på annat men det går tills jag känner ett slag mot mina mage, jag viker ner och sätter mig på golvet och försöker få luft efter slaget. Det kommer mer slag och antar ord om mig och min familj. Dom slutar snabbt och försvinner när vi alla hör att en lärare kommer och då reser jag mig upp och springer ut från skolan och bort där ifrån, så långt jag orkar springa innan jag sätter mig vid en gräsplatta med huvudet i händerna och nu kommer tårarna fram.


Slut på flashbacken

 



Jag vaknar ur mina tankar av att det låter från ett annat rum och snart så kommer det en in i rummet och kollar på mig med ett leende.


-Vad härligt att du är vaken nu, sa hon med ett leende.


-Vart är jag någonstans? Sa jag tyst.


-Du är hemma hos mig du sa att dina föräldrar inte var hemma och du hade glömt dina nycklar hemma så jag låt dig följa med mig hem och sova, sa hon och satt sig bredvid mig i soffan.


Jag försökte att ge ett leende tillbaka med det blev nog mer som en ful grimas istället. Jag tänkte säga något men han inte förrän hon började prata igen.


-Hur mår du? Och vad heter du förresten? Sa hon och log igen.


-Mår sådär och jag heter Eric, sa jag och tittade ner i mitt knä.


-Vilket fint namn du har, har alltid gillar namnet Eric, sa hon och la sin hand på min axel.


-Ehm.. tack tror jag, vad heter du? Sa jag och tittade upp på henne och hon har kvar sitt fina leende på läpparna fortfarande.


-Jag heter Molly, sa hon med ett leende.


-Fint namn, sa jag och log lite med.


Men min största fråga är varför hjälpte hon mig igår och är så snäll mot mig? Alla jag möter är elaka och dumma mot mig hela tiden, men inte Molly.. Molly jag gillar det namnet jag får ett leende på läpparna så fort någon säger det.



DÄR KOM ÄNTLIGEN KAPITEL 2! FÖRLÅT ATT DET INTE KOM IGÅR MEN VAR SJUKT TRÖTT MEN VI FÅR SE OM DET KOMMER ETT TILL IKVÄLL OM JAG HINNER MED. SKA SKRIVA PÅ MINA ANDRA NOVELLER MED PÅ WATTPAD! MEN KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER OM DEN!


PUSS OCH KRAM PÅ ER FINA LÄSARE<3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards