ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Josefin - 21 augusti 2014 20:00

Nu tänkte jag blogga om när jag var på Lotta på Liseberg och Sommarkrysset och såg Molly... långt efter men har inte haft tid och inte varit hemma så mycket, men nu kommer det bättre för sent än aldrig eller ;)

Först tänkte jag berätta om Liseberg för det var ju först.


Liseberg


Den där dagen var helt underbart 28juli, Molly sprider så mycket glädje på scenen och på publikgenrepet så får man sitta vart man vill och Molly såg mig och vinkade och log sitt underbar leende mot mig(tyvärr så fick jag ingen bild på det)

Men gud vad den här människan sprider så mycke glädje och "Freak" var hur magisk som helst att höra live för FÖRSTA gången och fick gåshud för varje ord för låen går rakt in i mitt hjärta<3

men sen när det skulle börja livesändningen på tv:n så hamnade jag längre bak men det var magiskt för som ni minns så uppträde Molly på taket på Lisebeg och när hon var klart och skulle gå tilbaka bakom scenen så gick hon bakom mig och dåg såg hon mig igen och log och sa hej & vi ses senare. fick nog värdens största leende på läpparna just där i ögonblicket.

Sen när det var slut så gick jg till sidan av scenen (där dom brukar signerna och träffa fansen om ni har varit där så fattar ni;) och där så träffade jag Molly och fick en bild med henne(fast hon hade bråttom) och en signeringskort. så sa Molly "Vi ses på instagram sen"

jag "Ja det gör vi"

sen senare på kvällen så gillade Molly ALLA mna bilder från den dagen, (Molly känner igen mig om ni inte visste det)

Magisk dag var det<3


Nu så kommer de några bilder från den dagen,(inte alla)

     Här såg Molly mig i publikgenrepet<3

    Och här går Molly precis bakom mig<3      



Sommarkrysset


Här åkte jag med en kompis till Stockholm för att se underbara Molly igen, och det var första gången jag var på sommarkrysset med live och det var en magisk kväll!<3

Molly leverade verkligen som vanligt!

Men efter det var slut och Molly blev intervjuad så kom hon ner till oss fansen och det första hon gör är att komma och krama mig och min kompis(blev helt paff där, hehe;) men fick en bild med Molly eller två var det. sen Så frågade jag om jag fick ta igen för dom första blev suddiga, så det fick jag och då tog Molly korten och jag fick en till kram.

Sen innan hon skulle gå iväg så frågade jag om en till kram och det fick jag och jag var den sista som fick det innan hon gick iväg;) så sa jag att jag älskar henne musicvideo med och då svarade Molly "Aw tack så mycket"


Jo kan berätta att jag tänkte på er, för hade tänkt göra en hälsning till er från Molly som tack för allt stöd jag får av er med bloggen, men det han hon inte.. men ska försöka nästa gång jag får se henne. för vill göra något för er<3

För ni är det bästa bloggläsare jag vet!<3


Här kommer några bilder från Sommarkrysset med.


                 


Så det var några av mina bilder och mina dagar när jag har sett Molly<3


Kam!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards