ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Josefin - 11 augusti 2014 22:07

Tänkte små berätta om sommarkrysset nu(bilder+video kommer imorgon kväll)

Men som sagt sommarkrysset var helt magisk (första gången för mig med) och Molly är lika magisk som vanligt på scenen! "Freak" går rakt in i mitt hjärta och jag får tårar i ögonen av den för den är så din och man känner ju igen sig i den med och sena musicvideon den berörde mig så sjukt mycket<3

Men tillbaks till lördagen, så var hela dagen underbart och vi fick as bra platser precis vid scenen (åkte med en kompis) och efter att sommarkrysset slutade så väntade vi på att få träffa Molly efter att hon blev intervjuad, och när hon kom ner till oss fansen så är det första hon gör är att ge mig en kram (var inte beredd på det hehe) sen så tog jag två bilder med oss, (dom överresta tog jag)
Men dom blev inte så bra så jag gick efter Molly och fick en till kram och så frågade jag om en till bild för dom blev suddiga och då tog Molly dom(dom längst under)
Sen innan Molly skulle gå så fick jag en till kram av Molly och jag var den sista som fick det;)

Så sa jag att jag älskar hennes video.
Då sa molly "aw tack så mycket"

Tänk vad en person kan betyda och beröra så mycket som Molly kan!<3

Nej det här var en magisk dag som jag ALDRIG glömmer bort och många kramar till Molly<3

PS: skulle försöka fixa en hälsning till er av Molly för all ert stöd jag får av er här på bloggen för det betyder verkligen allt för mig! Men det han jag inte för Molly hade bråttom... Men ska försöka med det nästa gång jag ser henne för vill göra något för er läsare<3

Kram!!!

Av Josefin - 11 augusti 2014 19:25

Av Josefin - 11 augusti 2014 12:10

Molly är nu klar för Rixfm festival och dom här städena är klara!

?Norrköping
?Göteborg
?Jönköping

Hoppas Molly kommer till fler ställen och då vill jag gärna att hon ska komma till Arvika med skulle göra mitt liv!!! :) <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards