ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Josefin - 1 juli 2014 21:04

Du är vår lilla söta knasboll Molly<3

Av Josefin - 1 juli 2014 18:50

Nu kommer det lite info.


Lotta på Liseberg


Tänkte bara säga om ni ska se Eric(21juli) eller Molly(28juli) så om ni vill ha sittplatser så får ni köpa biljetter på lisebergssidan(länk kommer nedanför)

men när dom gästat så släpps biljetterna tisdagen innan det är och om man har Lisebergskortet m.m så kan ni boka sittplatser vid kl.10:00 och ni som inte har det så är tiden 11:00 på deras sida.


Så om ni ska se Eric 21juli så får ni boka biljetter tisdagen 15juli

och ni som vill se Molly får boka tisdagen 22juli.


DET KOMMER MAX ATT BOKA 2BILJETTER!


klicka på länken om ni vill läsa mer om det


http://liseberg.se/sv/hem/Scen--show/Lotta-pa-Liseberg/




Novellen


Om novellen "hearts in the air" så har jag varit för trött för att skriva efter sommarjobbet och inte haft någon bra fantasi heller.. men nu har jag tänkt att jag kommer hoppa fram i den, för nu är ju Eric på sjukhuset och då kommer jag hoppa fram så han är hemma och mår bättre, men kan också säga att det kommer inget kapitel den här veckan tror jag.... för på torsdag och fredag ska jag var med en kompis och gå på Putte i parken (Karlstad) så ni vet att den inte kommer upp något.

men nästa vecka så ska jag försöka skriva på den, för jag gillar inte att det blir så långa mellanrum med kapitlerna... men det blir så nu under sommaren.


kram<3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards