ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under maj 2014

Av Josefin - 10 maj 2014 10:54

Bilderna är från igår, skulle lägga ut dom igår men glömde bort det... ;)

Av Josefin - 9 maj 2014 14:22

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket, men har inte orkat... Och ikväll ska jag försöka skriva på kapitel 7 :)

Men nu en läsarfråga: Vad gillar ni mest med bloggen? Är det bilderna, novellerna, infon, eller om ni har önskemål vad för inlägg det ska komma så skriv i kommentarena!

Bjuder på en underbar bild på Molly<3 (gå in på hennes instagram och kolla på just den här bilden så finns det en liten tävling där)

Kram, ni får ha ej trevlig fredag<3

Av Josefin - 5 maj 2014 20:37

            

      





Fortfarande Erics perspektiv


Jag satt hemma hos Fredrik för jag behövde prata med någon.


-Så vad vill du prata om? Sa Fredrik


-Ehm… Det låter konstigt men jag tror jag har blivit kär i Molly igen, sa jag och tittade ner i bordet.


-Jag vet inte vad jag ska säga men har du sagt något till Molly? Sa Fredrik sen efter ett tag tystnad.


-Nej och jag vet inte om jag vågar säga något, sa jag och tittade upp mot Fredrik.


-Det förstår jag men du kan inte stänga in dina känslor, sa Fredrik.


-Vet men jag vet inte om Molly känner samma sak och jag vill inte förstöra vår vänskap för hur jag känner, sa jag.


-Förstår dig men om jag får säga vad jag tror så tror jag att Molly är fortfarande kär i dig men undviker den känslan, sa Fredrik och det fick mig att le.


Resten av dagen så var jag med Fredrik och vi hade hur kul som helst, det var skönt att prata med någon om det här och Fredrik är verkligen min bästa kompis jag har.







3dagar senare-Mollys perspektiv


Dom här dagarna har jag jobbat mycket i studion och med min webshop. Men idag så är jag ledig och ikväll ska vi ut, glömde ju säga att Kevin är min pojkvän nu och jag så lycklig och kär i han. Men samtidigt har jag tänkt på Eric, har inte hunnit träffat han och frågat mer om det är något för något är det.

Men just nu var jag hemma hos min familj och myste med dom en stund, innan jag ska hem och gör a mig iordning för festen iväll.






Samtidigt hemma hos Eric-Erics perspektiv


Det har gått tre dagar sen jag träffade Molly sist och jag kan inte sluta tänka på henne, speciellt när hon är med Kevin så gör det ont i mig. Jag har försökt att släppa Molly flera gånger men det går bara inte. Hon finns i mitt huvud hela tiden. Men nu ska jag försöka släppa tanken tills ikväll när jag ska på fest hemma hos Alex och bara ha kul ikväll.







Senare på kvällen-Mollys perspektiv


Jag var precis klar för festen och Kevin har precis kommit hit, så vi kan åka hem till Alex där festen är tydligen.


-Så är du redo för fest? Sa Kevin och tog min hand i sin.


-Klart är alltid redo för fest när jag är med dig, sa jag och log.


Kevin stannade upp och då gjorde jag med det, han tittade in i mina ögon och sen så kände jag hans läppar mot mina i en kyss. Sen så fortsatte vi att gå hem till Alex för fest.


När vi kom fram så var det mycket folk redan här och jag tror såg Eric här med. Jag och Kevin gick till köket för att ta något att dricka, sen gick vi till vardagsrumet där nästan all folk var och dansade, pratade och bara hängde.




*




Timmarna gick och nästan alla var fulla, men jag tog det lugnt med drickande. Men det gjorde inte Kevin och kunde knappt stå så jag hjälpte han till soffan så han fick vila lite en stund.


-Jag ska bara ta lite luft, sa jag till Kevin.


-Okej skynda dig tillbaka så jag inte saknar dig för mycket, sa Kevin och jag gav honom en puss på munnen innan jag gick ut till balkongen för lite luft.


-Hej Molly, sa en röst som jag kände igen och när jag vände mig om så stod Eric där.


-Hej Eric, sa jag och log.


-Hur är det med dig ikväll? Sa Eric och log.


-Det är bara bra, hur är det med dig? Sa jag.


-Bara bra, sa Eric och ställde sig bredvid mig vid staketet.


Vi pratade om allt mögligt, men snart så kände jag ett par läppar mot mina i en kyss. Det konstiga var att jag gillade det och kysste tillbaka, tills vi blev avbrutna av en röst.


-Åh vad händer här? sa Kevin och kollade argt på Eric och sen på mig.





Tidigare i Erics perspektiv


Festen var kul och jag såg Molly då och då med Kevin och det sved  i mig att se dom tillsammans, så jag försökte att undvika att titta på dom men det gick inte så bra. Men när Molly gick ut på balkongen så gick jag efter för att prata lite.


-Hej Molly, sa jag och hon vände sig om och kollade på mig.


-Hej Eric, sa Moll och log.


-Hur är det med dig ikväll? Sa jag och log.


-Det är bara bra, hur är det med dig? Sa Molly.


-Bara bra, sa jag och ställde mig bredvid Molly vid staketet.


Sen stod vi och prata om allt, men efter ett tag så hände något som jag inte var bredd på. Jag kysste Molly och till förvåning så kysste hon tillbaka. Men sen blev vi avbrutna och jag såg att Kevin stod där och kollade argt på mig.


-Åh vad händer här? sa Kevin och kollade argt på mig och sen på Molly med en ledsen blick.


Molly gick sakta fram till Kevin.


-Det var en olycka bara inget mer hände, sa Molly till Kevin.


-Om det var en olycka så skulle du inte kyssa han tillbaka, sa Kevin och kollade argt på mig igen.


-Jag vet men jag är ledsen för det som hände och det kommer inte hända igen, sa Moll och såg ledsen ut i ögonen.


-Okej jag förlåtet dig för det här, sa Kevin och kysste Molly framför mig.


Jag blev grymt svarsjuk och arg, så av någon anledning så hoppade jag på Kevin. Det slutade med att vi låg där på backen och hade slagsmål.


-Nej Eric och Kevin sluta nu! Hörde jag Molly skrika.


Men jag kunde inte sluta förrän Alex kom och fick bort mig från Kevin.


-Det här är inte över! Ropade Kevin och kom emot mig.


Sen blev allting svart och jag minns inget mer.





ÄNTLIGEN SÅ FICK JAG UPP KAPITEL 6! HATAR ATT MIN DATOR ÄR SÅ SEG.... SKA NOG LÄMNA IN DEN PÅ SKOLAN EFTER ATT MIN PRAKTIK ÄR KLAR OCH KOLLA OM DET ÄR NÅGOT FEL MED DEN SÅ SEG SKA DEN INTE VARA SOM DEN ÄR NU.... OCH ÄNDÅ HAR JAG INTE SÅ MYCKET BILDER, VIDEO SOM KAN GÖRA DEN SEG... MEN TILLBAKA TILL NOVELLEN HOPPAS NI GILLAR DEN OCH JAG SKA VERKLIGEN FÖRSÖKA FÅ KLART KAPTIEL INNAN VECKAN ÄR SLUT OCH FÅ UPP DEN, MEN NU SÅ ÄR DET JU EUROVISION DEN HÄR VECKAN SÅ JAG VET INTE HUR DET BLIR MED NOVELLEN DÅ.. MEN SKA FÖRSÖKA SKRIVA NÄR JAG HAR TID.

KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER OCH NI FÅR GÄRNA KOMMA MED TIPS, MEN SOM SAGT JAG EN BILD I HUVDET HUR DEN HÄR NOVELLEN KOMMER VARA OCH IBLAND KAN DET KANSKE VARA LITE TRÖGT ATT LÄSA, MEN NU BLIR DET MER DRAMA OCH SÅNT.


NI ÄR BÄST OCH DET ÄR TACK VARE ER FINA ORD SOM JAG VILL SKRIVA MER, STOR KRAM TILL ER ALLA!!!<3

TA HAND OM VARANDRA! <3

Av Josefin - 5 maj 2014 15:38

Ikväll hoppas jag att kapitel 6 kommer upp, så håll utsikt någon gång ikväll :)

Kram!

Av Josefin - 4 maj 2014 19:56

Vad Eric fallet för hos en tjej!
Glömde läggs upp den förut.

Av Josefin - 4 maj 2014 19:01

Jag har skrivit klart kapitel 6 men nu vill inte min dator sammarbeta med mig när jag vill lägga ut den....
Så ni får vänta till senare ikväll eller imorgon, hoppas ni klarar er! Och är grymt ledsen att det blev så här nu...

Hoppas ni förlåter mig<3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards