ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Josefin - 27 maj 2014 20:00

   

        



2veckor senare-Erics perspektiv


Det har gått 2veckor sen festen hemma hos Ale och jag och Molly har varit med varnadra nästan varje dag. Mina känslor för Molly blir bara starkare och starkare för varje dag som går, och idag har jag bestämt att berätta vad jag känner för henne.


Så jag sitter i bilen på väg till Mollys studio som hon är just nu och jobbar. Jag är nervös hur hon kommer ta det men nu kan jag inte dölja mina känslor längre.


När jag kom fram och klev ur bilden och skulle gå till studion så tvärstannade jag helt plötsligt. jag kände att det brännde i ögonlocket och snart så kom den första tåren längst kinden, jag vände mig om och gick snabbt till bilen igen för att åka iväg snabbt.




Innan Eric kom-Mollys perspektiv


Jag kom precis ut från studion för en paus och där stod Kevin och log emot mig men jag försökte igonera honom men det gick inte.


-Hej Kevin, sa jag sen efter en stund.


Han sa inget och kom emot mig bara, sen så kände jag Kevins läppar emot mina i en kyss. Jag drog mig snabbt bakåt från han och då såg jag Eric längre bort med tårar i ögonen och det sved inom mig. Sen var Eric borta och jag kollade tillbaka på Kevin sen med en arg blick.


-Varför gjorde du så för? sa jag och kollade mer argt på han.


-Jag vet inte det bara hände, saknar dig så sjukt mycket, sa Kevin och log lite.


Jag tittade förvånad på han innan jag öppnade munnen för att svara.


-Det var en dålig utsäkt och ursäkta mig mig jag måste gå nu, sa jag och gick snabbt därifrån innan Kevin hann svara mig nu.


Just nu är jag orolig över Eric och vill prata med han just nu och hoppas han är okej bara.




Tillbaka i Erics perspektiv


Efter att jag såg Molly och Kevin kyssas så brast mitt hjärta där, jag gick snabbt därifrån igen för jag klarar inte av att se dom. Så jag hoppade in i bilen och åkte iväg till min studio för där kan jag få tänka på annat och vara ifred nu och det behöver jag just nu vara efter det här.


När jag har varit i studion ett tag så åker jag hem till min lägenhet. Jag har försökt sluta tänka på Molly nu men det går verkligen inte, hon är stor del i mitt liv och kommer alltid att vara det och det kan ingen ändra på.


Just nu så sitter jag i bilen i en stor bilkö just nu som jag bara vill hem nu. Efter ett tag så började kön röra på sig så kom det en bil i full fart bakom mig och resten minns jag inte för allt blev svart.





Mollys perspektiv-Hemma i lägenheten


Jag har letat överallt efter Eric men hittar han inte och han svarar inte när jag ringer heller, är så grymt oroligt om det har hänt något med Eric.


Kom precis hem och satt mig i soffan men snart så ringde min mobil. Jag lyfte upp den och tryckte på gröna knappen och la mobilen vid örat.


-Hej det är Molly, sa jag.


-Hej det här är Karolinska sjukhuset i Stockholm, sa hon och mitt hjärta började slå snabbare nu.


-Okej varför ringer ni mig? sa jag nervöst.


-För en person med namnet Eric Saade har kommit in efter en bilolycka och du var först på hans telefon, sa hon och då kändes det som mitt hjärta stannade till en stund. Jag visste inte vad jag skulle göra nu men det viktigaste är at tjag åker snabbt till sjukhuset för att träffa Eric och hoppas han inte är allvarig skada, tänkte jag medan mina tårar rann ner från mina kinder.



DÄR KOM ÄNGLIGEN KAPITEL 8 OCH FÖRLÅT ATT DET DRÖJDE MEN DET VAR LITE SVÅRT ATT FÅ ETT SLUT PÅ DETTA KAPITLET. MEN HOPPAS NI SKA GILLA DEN OCH KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER OM DEN :)

KAPITEL 9 SKA JAG VERKLIGEN FÖRSÖKA FÅ UPP INNAN VECKAN ÄR SLUT NU, FÖR ER SKULL!

MEN VAD TROR NI DET HÄNDER PÅ SJUKHUSET NÄR MOLLY KOMMER DIT? ;)

ÄR NYFIKEN VAD NI TROR, HEHE.

STOR KRAM TILL ER FINA LÄSARE NI ÄR BARA BÄST! <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards