ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

Hearts in the air-Kapitel 7

Av Josefin - 17 maj 2014 23:45

          




Mollys perspektiv-Innan bråket


Eric kysste mig nyss och jag gillade det och kysste tillbka. Tills vi blev avbrutna och det var av Kevin som såg argt på Eric och sen på mig med en ledsen min.


-Det var bara en olycka inget mer hände, sa jag och gick fram till Kevin.


-Då skulle väl inte du kyssa han tillbaka, sa Kevin och kollade mer argt på Eric nu.


-Jag vet och jag är ledsen över det som hände, sa jag och såg ledsamt på Kevin.


-Okej jag förlåter dig den är gången, sa Kevin och log.


jag log till svar och sen så kände jag hans läppar mot mina i en kyss. men sen så rycktes Kevin ner mot golvet av Eric och dom började slåss.Jag försökte få dom och sluta med det gick inte, men sen så såg jag Alec komma.


-Alex hjälp mig Eric och Kevin slåss, sa jag och pekar på dom.


Alex kollade ditåt och gick snabbt dit, ahn drog bort Eric och gick snabbt därifrån med Eric.


-Det här är inte över! skrek Kevin och gick emot Eric och slog till han så Eric trillade ner på golvet och svimmade.


-Kevin varför gjorde du så för`sa jag och satt mig snabbt ner hos Eric.


Kevin svarade inte först men öppnade sen munnen och kollade förvånad på mig.


-Han förstjänade det han kysste ju dig, sa Kevin argt.


Jag bara kollade på Kevin med en arg blick mot han och ställde mig upp och gick fram till han.


-Kevin tror det är bäst om vi tar en paus från varandra, sa jag sen.


-Va? du kan inte mena allvar? sa Kevin och kollade chockad på mig.


-Jo Kevin tror det är bäst om vi tar en paus, sa jag och kollade ledsamt på han.


-Okej men kommer sakna dig, sa Kevin och kollade in i mina ögon.


Jag log bara till svar och sen vände Kevin och gick ut från huset, sen var han borta och jag gick tillbaka till Eric och sat mig vid han igen på golvet. Eric började blinka till och snart så mötte jag hans bruna ögon mot mina.


-Hur är det med dig? sa jag och hjälpte Eric upp så han satt.


-Bra bara yr i huvudet, sa Eric.


Jag log till svar som svar och det kom ett leende på hans läppar med då.


-Kom jag hjälper dig hem, sa jag och sträckte fram min hand som han tog emot för att resa sig upp från golvet som vi satt på.


När vi kom upp från golvet så vinglade Eric till så jag tog min arm runt hans midja som stöd. V gick ut till hallen och mötte Alex där med.


-Eric hur mår du? sa Alex.


-Bra men bara yr lite, sa Eric tillbaka.


-Bra ska ni hem nu? sa Alex sen.


-Ja jag hjälper Eric hem nu, sa jag och log.


Vi sa hejdå till Alex och gick ut, jag hade min arm runt Erics midja som stöd hela tiden tills vi kom hem till han.





Erics Perspektiv-Nästa dag


Jag vaknade med huvudvärk dagen där på. Klockan var halv tolv och jag gick sakta upp och ner för trappan ner till köket. emn blev förvånad när Molly stod där.


-God morgon Eric! hur mår du idag? sa Molly och log sitt fina leende.


-Sådär yr i huvudet bara, sa jag.


Molly log emot mig och jag gick och satt mig på en stol vid bordet.


-Du Molly vad hände igår? minna knappt någonting, sa jag sen efter en stund.


-Ehm...Vi kysstes och Kevin och du hamnade i slagsmål, sa Molly och kollade in i mina ögon med tårar i ögonen.


Jag blev chockad över det och kollde på Molly med en förvånad blick. Sen så satt vi i köket och pratade om allt, vi har verkligen hur kul som helst tillsammans och konstigt att jag inte minns att vi kysstes igår....


När klockan hade blivit två så gick Molly hem eller till sin studio men hon sa att hon skulle komma tillbaka runt sju för en filmkväll tillsammans.Men efter ett tag så blev jag uttråkad så jag gick upp och bytte kläder och gick ut på en promenad i solen. Klockan blev halv fem när jag hade gått ett tag och innan jag skulle hem så gick jag förbi Ica för att handla lite gott att äta till filmkvällen ikväll med Molly som jag längtar till nu.




Mollys perspektiv-I studion


Klockan hade blivit sex och jag var snart fördig här, för att sen åka hem till Eric igen för en filmkväll för bara oss två som jag längtar. Men när jag var klar och skulle gå ut till bilen så mötte jag Kevin där och han som jag inte vill prata med just nu efter det som hände igår på festen så var jag fortfarande lite arg på han.


-Hej Molly, sa Kevin och log lite emot mig.


-Hej Kevin, sa jag.


Det var ganska pinsam tystnad mellan oss nu, men Kevin öppnade sin mun nu efter tag.


-Molly jag vill bara be om förlåt för igår, sa Kevin med en ledsamt min.


-Men det är inte mig du ska säga förlåt till utan till Eric, sa jag.


Kevin stod bara där och sa inget och sen så gick han bara ifrån, jag stod bara där och kollade förvånad när han gick iväg bara utan att säga något tillbaka.


Sen gick jag till bilen för att åka hem till Eric nu för en filmkväll ikväll, det ska bli skönt att slappa av lite nu och med min bästa kompis med kvällen kan inte bli bättre. Men jag har inte slutat att tänka på våran kyss igår, det var något som hände inom mig där men vad vet jag inte riktigt....Det är ett mysterium än så länge.....



DÄR KOM ÄNTLIGEN KAPITEL 7 OCH FÖRLÅT OM NI HAR FÅTT VÄNTA PÅ DEN, MEN HAR INTE HAFT NÅGON ORK ATT SKRIVA UNDER VECKAN, FÖR SOM SAGT HAR PRAKTIK NU OCH DET ÄR 1VECKA KVAR PÅ DEN, MEN SKA FÖRSÖKA SKRIVA PÅ KAPITEL 8 IMOGON SÅ DEN KOMMER UPP SNART :)

MEN HOPPAS NI GILLAR KAPITEL 7 OCH ALLA ERA FINA KOMMENTARER DET VÄRMER INOM MIG GRYMT MYCKET SKA NI VETA<3 NI ÄR BARA DOM BÄSTA LÄSARNA SOM FINNS!!<3 STOR KRAM TILL ER ALLA!!


HAR FÅTT EN KOMMENTAR OM JAG SKA BERÄTTA HUR ERIC OCH MOLLY BLEV MINA IDOLER/FÖREBILDER OCH TÄNKTE SKRIVA OM DET UNDER VECKAN LITE NÄR JAG FÅR TID.


MEN NI FÅR HA DET BÄST!


KRAM<3

 
 
Ingen bild

Julia

18 maj 2014 07:18

Jätte bra kapitel längtar efter nästa såååå mycket!!!

 
Ingen bild

Tilda

18 maj 2014 11:08

Jättebra kapitel!!! <3 :)
Kramkram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards