ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Josefin - 24 april 2014 19:33

Imorgon så åker jag till Göteborg för jag ska gå på The Fooo's konsert där och kommer inte hem förrän på lördag igen så det kommer inte bli någon bloggande förrän på söndag. Men ni får han en fantastisk fredag och lördag, så ses vi igen på söndag! ska ta med mig boken så kommer skriva på kapitel 5 på tåget till Göteborg och kanske skriva något när jag sitter och väntar på insläppet till konserten. men som sagt ni får han en trevlig helg på er så syns vi igen på söndag!

om ni vill hålla kontakt med mig, eller prata med mig så kan ni skriva till mig på kik heter "Jossesaade" där och det är bara att skriva till mig.

Men ha det bäst och glöm ALDRIG att bloggen är ingenting utan er<3

Ni är bäst, ta hand om er fina läsare!!! <3

 

Bjuder på denne söta bild som jag bara älskar<3

men vi ses igen på söndag alla fina läsare!!


stor kram till er alla!! <3

Av Josefin - 24 april 2014 14:51

Hade tråkigt tidigare idag så gjorde en redigering.. ;)

Vad tycker ni om dem?

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards