ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Josefin - 14 april 2014 22:57

Såg detta klipp idag och spratt ut i skratt på en gång... hahaha.. han var för härlig.

som Eric nyss skrev på twitter.


"Vilken underbar verison av popular! hahaha :) helt klart bättre än originalet!"


Ja Eric den här är mycket bättre än originalet.... men fick ett gott skratt när jag hörde den iallfall ;)

vad tycker ni?

visst är den för bra, men han är för härlig!

om ni kollade på Talang Sverige, vet ni om han gick vidare? ;)

Av Josefin - 14 april 2014 22:42

      

        




Tidigare på förmiddagen-Mollys perspektiv


Jag satt och åt brunch på balkongen när jag fick ett sms av Kevin som undrade om jag vill ta en fika med han idag.

Jo jag träffade Kevin igår vid min studio och han var jätte snäll och trevlig, och måste säga med att Kevin var snygg med. Så vi bestämde oss att träffas mer och gav varandras nummer. Jag svarade tillbaka att vi kan träffas vid plattan klockan tre. Fick ett snabbt svar att han kunde mötas då.


Jag åt upp det sista och dukade in att sen. När det var klart så gick jag in till badrumet och tog en snabb dusch. Idag fick det bli mina vita virkade kortbyxor med ett svart linne till, jag sminkade mig lätt och plattade håret. Sen så gjorde jag mig klar att ta en promenad in till stan, men då ringde min och jag såg att det var Eric så jag svarade.



*pratar i telefon*


-Hej Eric! Sa jag.

-Hej Molly! Sa Eric.

-Vill du något speciellt eller? Sa jag.

-Jo jag undrar om du har lust att vara idag? frågade Eric.

-Ledsen men jag kan inte idag. Kanske en annan dag, sa jag.

-Okej ja det kan vi. Ses, sa Eric.

-Ja det gör vi ses, sa jag och sen så la jag.


*samtalet avslutas*

 



När jag kom till plattan så såg jag Kevin på en gång sitta vid en bänk. Jag gick fram och han tittade upp mot mig.


-Hej Kevin, sa jag och log.


-Hej Molly, sa Kevin och gav mig en kram.


-Så ska vi gå till ett café nu, sa jag.


-Ja det gör vi, sa Kevin och log.


När vi kom till ett café så beställde vi och betalde, eller Kevin betalde åt mig så det fick han efter lite tjat. Vi pratade om allt möjligt och Kevin och jag hade faktiskt saker gemensamt. Men sen efter en liten stund så såg jag att Eric stod en bot bort och kollade på mig. Men av någon anledning så sårade mig lite att se Eric där, när jag satt med en annan kille.






Erics perspektiv-Vid caféet


När jag hade gått från studion för att äta något så gick jag förbi ett café. Men när jag gick förbi där så såg jag att Molly satt med en annan kille och hade det kul. Men av någon anledning så blev jag avundsjuk och kunde knappt slita blicken från dom, jag satt som fast klistrad i marken med. Tills min mobil ringde jag tog upp den och såg att det var Fredrik.


*pratar i telefon*


-Tja Fredrik! Sa jag när jag svarade.

-Tja Eric! Har du lust att ses? Sa Fredrik.

-Visst vi kan ses, vart är di? Jag är vid plattan, sa jag.

-Låter bra. Jag är också vid plattan snart. Så vi kan ses där om 10minuter, sa Fredrik.

-Okej då ses vi snart, sa jag och sen så la jag på.


*samtalet avslutat*



 

När jag la ner mobilen i fickan och tittade tillbaka mot Molly så var inte dom kvar vid caféet. Jag tittade mig runt och försökte hitta dom, men såg Molly ingenstans.

Jag struntande i det nu och gick för att möta Fredrik vid plattan.





Mollys perspektiv-Går en promenad med Kevin till en park


Efter ett café besök så bestämde vi oss för att ta en promenad. Så vi gick ut från stan tills vi hamnade i en park. Vi stannade och satt oss på en bänk, njöt av solen.


-Jo Molly det är något jag behöver säga en sak till dig, sa Kevin och tittade nervöst på mig.


-Visst vaddå för något? Sa jag och tittade in i hans bruna ögon.


-Jo vi har inte känt varandra så länge, men det känns som jag kan vara mig själv med dig. Molly jag tror jag har fått känslor för dig, sa Kevin och tittade in i mina ögon.


Jag tittade bara chockad på han och visste inte vad jag skulle svara.


-Jag förstår om du blev chockad och du behöver inte svara än, sa Kevin sen.


Jag tog ett stort andetag och tog sats att börja prata.


-Oj.. jag blev verkligen chockad där, sa jag.


Kevin låg emot mig och tog min hand i sin.


-Jag gillar dig med, men jag tycker vi ska vara vänner först och lära känna varandra mer, sa jag och log.

-Det låter bra, men ska vi ses imorgon igen för ett par vänner har fest imorgon kväll och undrar om du vill komma? Sa Kevin.


-Visst det låter kul, sa jag.


-Bra men ringer dig imorgon så kan vi prata mer, sa Kevin.


-Okej det blir bra, sa jag och log.


-Bra men vi ses måste dra nu, sa Kevin och pussa mig på kinden.


-Hejdå, sa jag och log.


Kevin försvann och jag reste mig för att gå hem till mig nu och bara slappa framför tv:n resten av dagen.





Erics perspektiv-hemma hos Fredrik


Efter att ha gått på stan med Fredrik en stund så åkte vi hem till han. Fredrik märkte nog att jag var borta i mina tankar ibland.


Vi har precis kommit hem till Fredrik och vi satt oss i hans soffa, och bara slöa framför hans tv.


-Så jag har hört att Molly är hemma i Sverige igen, sa Fredrik.


-Ja det är hon, sa jag och tog en klunk av min dricka.


-Är allt bra med dig? Sa Fredrik sen efter en stund.


-Ja varför skulle jag inte vara det? Sa jag frågande.


-Det ser frånvarande ut, sa Fredrik.


-Nu vet jag inte vad du pratar om, sa jag.


Fredrik höjde ögonbrynen åt mig innan han svarade.


-Det handlar om en tjej eller hur? Sa han och flina.


-Nej jag är bara trött, sa jag till som försvar.


Han bara skakade på huvudet åt mig.


-Låt mig gissa det är om Molly det handlar om eller? Sa Fredrik.


Jag tittade chockad på han länge och min talförmågan försvann där en sekund. Det hände något med mig när han sa Mollys namn, men vad vet jag inte riktigt…….




DÄR KOM ÄNTLIGEN KAPITEL 3 UPP! FÖRLÅT ATT DET INTE KOM UPP IGÅR MEN JAG VAR EXTREMT TRÖTT IGÅR, MEN NU KOM DET ÄNTLIGEN UPP. HOPPAS NI SKA GILLA DEN!<3

JO VILLSÄGA ATT OM NI HAR INSTAGRAM SÅ GILLA GÄRNA MIN NYA SIDA FÖR BLOGGEN/NOVELLEN DÄR JAG KOMMER LÄGGA UPP OCH BERÄTTA NÄR NOVELLENRNA KOMMER PÅ BLOGGEN SÅ NI VET DET.

HETER @ERICOCHMOLLY_STORIES PÅ INSTAGRAM! SÅ GILLA DEN SIDAN!


KRAM OCH TACK FÖR ALL FINA ORD JAG FÅR, JAG BLIR SÅ GLAD NÄR NI GILLAR MIN NOVELL OCH DET FÅR MIG ATT SKRIVA MER! UTAN ER SKULLE INTE BLOGGEN FINNAS, NI ÄR BÄST! <3

Av Josefin - 14 april 2014 17:37

Följ min nya instagram @ericochmolly_stories heter jag där och på den sidan får ni snabbt info när nästa kapitel kommer upp här på bloggen!

Hoppas ni följer den sidan!

Av Josefin - 14 april 2014 14:11

Kapitel 3 kommer ikväll någon gång!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards