ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Josefin - 12 april 2014 22:27

   

         





Mollys perspektiv


Vi hade precis kommit in på klubben och det var hur mycket folk som helst här. Men när vi kom längre in så såg vi Eric med hans vänner vid ett bord.


Vi gick först till baren och beställde varsin drink. Sen så gick vi till dom och satt oss.


-Hej killar, sa Roshi och tog en klunk av sin drink.


-Hej tjejer, sa Ale och log.


-Så Molly hur är det borta i LA? Sa J-son.


-Som du kan föreställa dig, det händer allt där så man knappt hinner med. Men jag trivs där, sa jag och log.


-Så kommer du hit till Sverige igen, sa Alex.


-Ja men jag saknar det här och speciellt familjen, vännerna och mina fans, sa jag.


-Vi saknar dig med här, sa Alex och log.


Jag log emot Alex till svar. Sen fortsatte vi prata om allt och inget.







Erics perspektiv-2timmar senare


Timmarna gick och vi hade hur kul som helst. Men jag pratade inte så mycket med Molly av någon anledning.


Visst jag saknar den tiden vi var ihop, för allt var så perfekt då. Men nu känner jag att vi har verkligen glidit ifrån varandra på den senaste tiden. Jag ska försöka fixa så vi blir nära vänner igen som förr.


*tillbaka i verkligeten*


-Hallå Eric?! Ropade J-son.


-Vad är det? Sa jag frågande.


-Ska du med hem till Alex eller? Sa Roshi sen.


-Ehm… visst det kan jag, sa jag och reste mig från bordet.


-Bra för vi går nu, sa Alex.


När vi kom hem till Alex så tog han fram FIFA och vi spelade match. Jag , J-son och Roshi mot Alex, Molly och Anton, som hängde med oss.


Just nu så mötte jag Molly i en match och hon har blivit ganska bra att spela.

Nu stod det 1-1 och det är snart slut på matchen.





Mollys perspektiv-Hemma hos Alex


Vi var hemma hos Alex och spelade FIFA, just ni så mötte jag Eric och det gick bra. Jag fick in sista målet innan matchen var slut.


-Så Eric hur känns det att förlora mot en tjej? Sa Alex och flina.


-Haha jätte kul, sa Eric.


Vi alla började skratta nu förutom Eric, som gick ut till köket. Jag reste mig upp och gick efter till köket.


-Förlåt att jag skrattade nyss, sa jag och försökte och kolla in i hans ögon.


-Det gör inget, sa Eric och log.


-Bra men kom nu, vi ska kolla film, sa jag och log tillbaka.


-Gå in i förväg ska snabbt på toan, sa Eric.


-Okej, sa jag och gick till dom andra igen.


Dom har valt en film, det såg ut som en skräckfilm när dom satt på denn.


-Vart är Eric? Sa J-son.


-Han gick bara på toan, sa jag och satt mig i soffan.

 


*



När Eric kom ut från toan och satt sig i soffan. Så satt Alex igång filmen.

Klockan var halv ett på natten och ingen orkade gå hem så alla sov över hos Alex.





2dagar senare-Erics perspektiv


Det har gått två dagar sen vi var hemma hos Alex, jag har pratat lite med Molly igår om vi kunde vara idag men det kunde hon inte.


Men just nu var jag i studion för att spela in en låt till UNICEF. Det är lite ovanligt att sjunga på svenska, men det blir hur bra som helst det får jag hoppas på.




*




Klockan var tre när jag gick på stan och letade efter ett bra café. Men efter 10minuter så såg jag Molly vid ett café och det kändes som mitt hjärta stannade där, jag blev som fast frusen i marken och kunde inte gå….




DÄR KOM ÄNTLIGEN KAPITEL 2 AV HEARTS IN THE AIR-NOVELLEN!

FÖRLÅT ATT DET DRÖJDE... JAG ÄR OFTA VÄLDIGT TRÖTT EFTER SKOLAN, OCH ORKAR KNAPPT SKRIVA NÅGOT DÅ.. MEN FÖRSÖKER ATT GÖRA DET, MEN DET KOMMER ALLTID KAPITEL UNDER HELGEN OCH NU SÅ ÄR DET BARA 1VECKA KVAR SEN SÅ HAR JAG PÅSKLOV OCH DÅ KOMMER DET KOMMA MER KAPITEL.

MEN SKA FÖRSÖKA SKRIVA KAPITEL 3 SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT SÅ DET KOMMER UPP IMORGON KVÄLL!

STOR KRAM TILL ER OCH TACK FÖR ALLT STÖD JAG FÅR GENOM NOVELLEN, UTAN ER SÅ SKULLE INTE BLOGGEN FINNAS<3

NI ÄR BÄST!!<3


Av Josefin - 12 april 2014 21:45

Om ni vill se bilder från Erics konsert i Vemdalen idag, så klicka på länken för att komma till hennes blogg.

Där hon har bloggat om det och lagt upp grymt snygga bilder.


http://novemberdreams.blogg.se/


Om det var någon mer där och tog kort/filmade så får ni gärna skicka dom till mig på mejlen, så lägger jag ut det här på bloggen. Tycker det är roligt med bilder som fansen har tagit:)

skicka dom hit isåfall s-t-nos@live.se


kram<3

Av Josefin - 12 april 2014 17:20

Var någon av er där? :)

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards