ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Josefin - 1 april 2014 17:41

Jag dog av skratt när jag såg det här... Hahahaha... Skratta så mycket så jag fick tårar i ögonen;)

Samtidigt skulle det vara kul om det var sant hahahaha... Eller vad säger ni? ;)
Man har ju en normal idol..

Av Josefin - 1 april 2014 17:37

April april!

Jag kommer inte lägga ner bloggen, så ni kan vara lugna!
Ni betyder för mycket för mig, och gör bloggen levande!
Var bara tvungen att lura er för det är ju 1:a april ;)

Så kommer inte lägga ner bloggen på väldigt länge!

Kan göra er lite gladare och säga att novellen börjar till helgen!
Så håll utsikt fina ni <3

Ni får mig alltid på bra humör med era kommentarer, ni får mig alltid att blogga hela tiden!
Utan er är bloggen ingenting<3

Stor kram till er alla!!<3

Av Josefin - 1 april 2014 13:31

Hej alla läsare!

Jag har funderart på det här länge nu.....
Jag kommer sluta med bloggen, för jag känner att jag inte har någon tid att blogga, ledsen.. Men skolan tar upp all min tid och jag blir stressad med bloggen....

När jag kommer efter skolan så kommer jag ta bort den...


Ledsen alla fina läsare!
Jag älskar er!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards