ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2014

Av Josefin - 7 mars 2014 13:02

Följ min fansida om Molly på instagram! :)

Där är jag så mycket mer kontakt mer och lägger ut bilder(ibland video med) så följ gärna den med :)

Av Josefin - 5 mars 2014 19:51

En fråga till er nu!


Om ni fick en hel dag med Eric eller Molly, vad skulle ni då hitta på om det var NI som bestämde hela dagen? ;)

Kommnetera, det skulle vara så roligt att läsa och veta vad ni skulle ha gjort.

 

Kan berätta vad jag skulle har gjort.


En hel dag med Eric: Först så skulle vi till ett mysigt café och bara lära känna varandra, sen skulle vi till Erics dansskola och skulle få lära mig någon dans till hans låtar och efter det några timmar på Gröna Lund och då skulle jag dra upp Eric på Eclipse (inte för att vara elakt, men har drömt om att får göra det, hehe vet att han är extremt höjdrädd) bara för att jag älskar den. Sen efter det så skulle vi ta en middag på en resturang  och efter den en privatspelning i hans studio.



En hel dag med Molly: Fika på ett café och prata "tjejsnack" sen en shoppingtur på stan och efter det skulle vi åka till Gröna Lund för lite spänning där med karusellerna. Sen ännu mer shopping och en middag på stan. Till sist en priavatspelning  där med i hennes studio.


Så skulle min dag om jag fick en hela dag med dom!

Men nu skulle jag vilja veta hur eran dag skulle ha varit, kommentera så jag får något att läsa! :)


kram alla fina och underbara läsare <3

Av Josefin - 5 mars 2014 18:39

Av Josefin - 5 mars 2014 18:38

Av Josefin - 4 mars 2014 22:18

"Hearts in the air" har över 6miljoner visningar på youtube!!

Är sååå stolt SaadeFan! <3

#ProudSaadeFan

Så är det extra lite kul, för det är MIN abslouta favorit musicvideo med Eric! så är grymt glad att den har så många visningar!! <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards