ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Josefin - 3 februari 2014 21:59

Eric vann "Best Male Album" och för 3:e året i rad så blev Eric "Vår favorit popstar" på Scandipop, är så otroligt stolt över dig, du har verkligen gått långt i din karriär sen du slog igenom i mello med "Manboy" <3

Går inte att bekskriva min lycka och hur mycket du betyder för mig pöjk!

Älskar dig enormt mycket, ska du veta Eric!!!


Länk om ni vill läsa dom andra vinnarna :)

http://www.scandipop.co.uk/the-2014-scandipop-awards-the-winners/


Av Josefin - 3 februari 2014 16:48

Fick en kommentar, om jag kunde skriva hur jag blev ett fan av Eric & Molly och varför dom är mina stora förebilder för ett tag sen, och skulle ni tycka det va roligt om jag gjorde det?
Kommentera isåfall, så jag vet :)

Om jag gör det, så skriver jag först om Eric eller Molly i olika delar, så det inte handlar om båda på en gång, hoppas ni förstod vad jag menad ;)

Kram!

E+M
Av Josefin - 3 februari 2014 16:38

Av Josefin - 3 februari 2014 11:49

Aww.... Eric är världens finaste & omtänksammaste människan jag vet på denne jord!!<3

Blir så himla glad när jag ser sånt här, det är så himla fint & gulligt <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards