ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Fantasi-bild

Av Josefin - 25 januari 2014 17:55

Vet att jag inte har lagt upp några fantasi-bilder på väldigt länge, men dels har jag glömt bort det lite och jag har inte haft något bra fantasi om det.
Men kom på några nu och första kommer här.

Det kommer en till imorgon med. Ska försöka börja med det igen, och kan säga att novellerna här har jag tagit en paus ifrån en stund för jag har börjat på en ny blogg om Molly bara.
(Läser ni den, ska försöka skriva näsya kapitel ikväll snart)
Kommendera vad ni vill jag ska blogga om!
Kram.

 
 
Ingen bild

Tilda

25 januari 2014 22:14

Fantasi-bilderna är jättemysiga, det tycker jag att du ska fortsätta med! :)
Kan inte du skriva lite om när du började gilla Molly och Eric, dina bästa minnen när du träffat/sett dom och varför dom är dina förebilder? Det skulle vara jättekul att läsa :) då kan du ju göra en "miniserie" av det och dela upp det i flera inlägg?
Du har en jättebra blogg och man blir alltid glad av bilderna/inläggen du lägger upp! :)
Kramkram!!

Josefin

25 januari 2014 22:22

Tack så himla mycket, jag ska försöka göra fantasi-bilder så fort jag kommer på något.
Det kanske jag kan göra, för jag älskar att skriva ;) så ska fundera på det.
Blir så glad av att ni gillar mina inlägg & bilder och uppskattar bloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards