ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Josefin - 23 augusti 2013 22:00

  

Imorgon så åker jag till Stockholm och ska se Molly på skansen, när hon är där med Friends. Så det blir bloggledigt imorgon alla underbara läsare!

Ni får ha en underbar lördag på er så syns vi på söndag igen.

Kram <3


Ps: ni får gjärna ställa frågor till mig på blogresponse, det kan handla om Molly, Eric eller om mig! svarar på allt jag kan :)



Av Josefin - 23 augusti 2013 21:45

        


Mollys perspektiv-Hemma hos Roshana


När jag vaknade så luktade det något ute i köket, jag reste mig från soffan och gick ut och där ståg Roshana och stekte pannkakor.


God morgon , sa jag och satt mig på stolen vid bordet.

-God morgon har du sovit bra inatt? Sa Roshana och log mot mig.

-Sådär, sa jag och tittade i en tidning som låg på bordet.

-Vad är det som har hänt egentligen? Sa Roshana när hon precis la upp den sista pannkakan på tallriken.

-Nej inget speciellt, har bara inte sovit så bra, sa jag.

-Molly jag ser att det är något, sa Roshana och kollade på mig med en allvarig blick.

-Okej, Eric såg mig och en annan kille kyssas igår, sa jag och svalde hårt.

-VA?! Men varför kysste du en annan kille? Sa Roshana och såg förvånad på mig.

-Nej det gjorde jag inte, men jag har ju berättat att det är en som följer efter mig och igår kom han hem till mig och Eric och kysste mig och sen kom Eric hem och såg det och stack snabbt iväg igen. Sen när jag skulle gå hit så kom Eric hem igen men jag hade ingen ork att prata då, sa jag och var nära till gråt.

-Men gumman stackas dig, men du måste berätta för Eric idag på en gång det är det hända rätta att göra nu, sa Roshi och kramade om mig.


-Jag vet, men vet inte hur jag ska göra det bara, sa jag och log mot Roshi.

Jag reste mig upp och gick till badrummet och tvättade ansiktet lite och bytte kläder för att åka till studion snabbt.



Roshi ringer Eric-Roshanas perspektiv


När Molly gick in till badrummet så reste jag mig snabbt och gick in till sovrummet och stängde dörren och ringde Eric, för att berätta lite där Molly sa till mig nyss.


Det tuttade 3singlare innan Eric svarade.


”Hej det är Eric”

”Hej Eric, det är Roshi” sa jag.

”Hej, hur är det med dig och Molly?”

”Jo det är bara bra, jo nyss så berättade Molly vad som hände igår, och hon är jätte ledsen för det som hände och menar inte det. Hon älskar bara dig Eric och hon saknar dig.” sa jag i telefonen.

”Jag är också jätte ledsen att jag bara stack iväg sådär igår, och jag älskar Molly från hela mitt hjärta och saknar henne så himla mycket med” sa Eric.

”Jag hälsar det till Molly, och hon kommer hem idag men hon skulle bara till studion först” sa jag.

”Och det behöver jag hjälp av dig Roshi” Sa Eric.

”Med vadå?” sa jag nyfiket.

”Jo jag tänkte överraska Molly med en middag här hemma som förlåt från igår och jag vill att du ska försöka hålla Molly borta härifrån till fem” sa Eric.

”Okej, det fixar jag och då kommer Molly förlåta dig med” sa jag.

”Det hoppas jag, ses har mycket att göra nu” sa Eric.

”Ses, och ha en trevlig dag nu” sa jag.


Jag la på sen och gick ut till Molly som satt i köket och drack lite te.





Erics pespektiv-när Roshana ringde


Klockan var runt halv elva när Roshana ringde och sa vad Molly hade sagt till henne och jag saknar henne så himla mycket, det var så tomt bredvid mig inatt i sängen utan Molly här. så jag sov inte så bra nu och vred och tänkte på en överraskning till Molly senare idag och då behövde jag Roshana hjälp att hålla Molly borta härifrån till fem, för att jag ska kunna göra det hära den här överraskningen.






Mollys perspektiv-på väg hem klockan är 17:00


Jag har precis kommit från studion och var på väg hem men då ringde Roshi om vi kunde gå på stan nu och det kunde jag en stund och när jag ville hem så fick jag inte det för Roshi men hon låt mig att gå när klockan var fem att åka hem. Så jag tog bussen hem till lägenheten, det tog en kvart att komma hem och då fick jag en liten klump i magen när jag ser Eric nu.

Jag kom precis in och det var släckt och så kom Eric ut från vardagsrummet och kom emot mig.


-Hej älskling, jag har saknat dig enormt mycket, sa Eric och log.

-Hej, jag har saknat dig med enormt mycket, sa jag och log.

-Förlåt för igår, sa jag men Eric avbröt mig innan jag han säga mer.

-Det är jag som ska be om ursäkt från igår att jag bara stag sådär, men när Roshi ringde tidigare och berättade lite om det så var jag tvungen att fixa det här, sa Eric och vi gick in till vardagsrummet och jag blev chockad när jag såg vad han hade gjort. Det var släckt och hade tänt levande ljus och beställmat från en restaurang, smält choklad och jordgubbar med rött vin till.


-Har du gjort allt det här? sa jag och kollade på Eric.

-Ja allt för dig och lite hjälp av Roshi med, sa Eric och log mot mig.

-Du är för gullig, sa jag och sen kände jag Erics läppar mot mina i en passionerad kyss, det var helt underbart som jag har saknat han.




Myser i soffan-Erics perspektiv


Efter en god middag som jag hade beställt från våran favorit restaurang, så satt vi i soffan och myste, kollade på en film och åt lite chokladdoppdejordgubbar  och bara hade det mysigt.


-Vill du ha den sista jordgubben? Sa jag och tog upp den.

-Nej ta den du, sa Molly.

-Är du säker? Sa jag och hållde den framför henne.

-Ja jag är säker, sa Molly igen.

-Helt hundra på det? Sa jag och retade henne lite på skoj.

-Okej, en liten bit av den, sa Molly tillslut, och tog min hand och som jag hållde jordgubben i och förde den till sin mun och tog en tugga, sen tog jag resten av den.


Vi dukade av och slängde skräpet och gick tillbaka till vardagsrummet och la oss i soffan bland kuddarna och filtarna, så kollade vi på någon serie som gick på tv:n nu. Molly hade somnat på min axel och jag lyfte försiktigt upp henne och bärde in henne till sängen och stoppade om Molly under täcket. Jag gick först till badrummet och när jag kom tillbaka så hade Molly vaknat till lite.


-Så du är vaken nu, sa jag och la mig bredvid henne under täcket.

-Klart, väntade på dig innan jag somnade igen, sa Molly och log sitt underbara leende.

-Det här var världens underbaraste kväll, sa Molly sen och pussade mig på kinden.

-Håller med dig älskling, sa jag och smekte Molly på armen.


Vi låg och myste en stund i sängen innan vi somnade tätt in till varandra, nu kunde jag sova igen när Molly var här bredvid mig och allt blev perfekt igen mellan oss och ingenting ska skära på oss två nu, för jag kan inte leva utan min älskade Molly, älskar henne för alldeles för mycket.



Där kom kapitel 29 ut! hoppas ni ska tycka om den, :) nästa kapitel vet jag inte riktigt när den kommer för imorgon är inte jag hemma på hela dage(förklarar sen vart jag ska) men någon gång under nästa vecka hoppas jag att den kommer. då kommer ni få veta: vad får Molly veta när hennes mamma ringer till henne, vad gör hon och Eric på sjukhuset och mycket mycket mer. :)


KOM IHÅG BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER!! PUSS OCH KRAM <3

Av Josefin - 23 augusti 2013 21:40

Av Josefin - 23 augusti 2013 20:44

Av Josefin - 23 augusti 2013 20:23

Eric står vid planet i hatt om ni inte ser han

Av Josefin - 23 augusti 2013 17:49

  

Vill du dansa med Eric?

klicka på länken för att läsa mer hur du anmäler dig.

http://danceacademy.net/oppet-hus-eric-saade/ 

Av Josefin - 23 augusti 2013 17:22

Av Josefin - 23 augusti 2013 17:07

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards