ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Josefin - 22 augusti 2013 21:16

                      

Av Josefin - 22 augusti 2013 19:14

Vill bara säga att det inte kommer ett kapitel ikväll, har ont i huvudet så orkar inte skriva något nu på kapitel 29, men imorgon så ska jag få upp den det lovar jag! Hoppas ni får en trevlig dag på er fina läsare <3

Av Josefin - 22 augusti 2013 18:19

Vad tycker ni om Mybymolly..?? jag är så otroligt stolt över Molly som har kommit så långt i sin karriär och får testa en massa olika saker, och hon är bara 21år gammal men ändå gjort så himla mycket redan! Jag älskar verkligen den här shoppen och blev förälskad i vissa saker som jag kommer beställa snart hoppas jag :)

Har ni hittat något som ni verkligen gillar/älskar på shoppen?


checka in den vetja om ni inte har kollat in den

www.mybymolly.com

Av Josefin - 22 augusti 2013 17:05

  

Molly har lyssnat på några av Erics nya låtar till albumet "Forgive me"...???

Av Josefin - 22 augusti 2013 17:02

      

Blir så himla lycklig när jag ser sånt här när Eric stöttar Molly eller när Molly stöttar Eric!!   

E+M
Av Josefin - 22 augusti 2013 16:41

Imorse så var Molly med i vakna med NRJ tydligen, såg ni det? om inte så här kommer klippen

Av Josefin - 22 augusti 2013 16:33

"Forgive me" - så lyder titeln på Eric Saades nya skiva, som släpps nästa vecka.

Och det finns saker som den 22-årige artisten ångrar.

- Man blir singel och är ett jävla svin ett tag, säger Saade.


Nästa vecka släpper Eric Saade sitt nya album, "Forgive me". Och titeln på skivan är genuin - 22-åringen ångrar saker han gjort.

För Expressen berättar Saade att flera delar av albumet handlar om hans tidigare förhållande med Molly Sandén, som tog slut förra året.

- Stora delar av plattan handlar om mitt gamla, dåvarande förhållande, hur det är när man bryter upp. Det var inte lätt, vi hade hela Sveriges ögon på oss och var unga, säger han.

Ångrar saker

Saade säger att han ångrar saker han gjort efter uppbrottet med Sandén.

- Man blir singel och är ett jävla svin ett tag för att man inte har varit singel på länge, vilket vissa grejer handlar om, säger Saade.

Popsångaren berättar att han inte är en person som gillar att vara singel.

- Jag var inte lycklig, hade mycket tunnelseende när jag var ute. Jag var som en satellit, säger Saade.

Ventilerar genom musiken

Att släppa ett album som handlar något speciellt som fansen kan relatera till är viktigt, berättar Saade.

- Och det känns skönt att kunna ventilera allt genom musiken. Från ett uppbrott tills man är lycklig igen, det är en resa, säger han.


Länk: http://www.expressen.se/noje/extra/eric-saade-jag-var-ett-svin/

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards