ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Josefin - 14 augusti 2013 21:06

Av Josefin - 14 augusti 2013 21:00

        


Nästa dag-Erics perspektiv


Vi satt ute på vår balkong och åt en underbart god frukost, och njöt av värmen. Klockan var halv tolv på dagen och vi bestämde oss för att gå ner till stranden idag, så vi gick in och Molly gick snabbt in i badrummet och bytte om till en kjol och ett vitt spets linne, jag satt mig på mig ett vitt linne och kortbyxor. Sen gick ut från hotellet och tog en promenad till stranden som låg 20minuter från hotellet.



*



Vi låg på handdukara vi tog med oss och solade, jag tittade lite smått på Molly när hon låg där och hon var så sjukt vacker.


-Vad tittar du på? Sa Molly och satt sig upp.


-Dig, och lottat jag är som får ha dig i mitt liv, sa jag och tog Mollys hand.


-Aw, du är för söt. Det är jag som ska vara lottat för att ha dig i mitt liv och gör det helt underbart, sa Molly och log sitt underbara leende som är starkare än solen. Sen kände jag hennes läppar mot mina i en passionerade kyss, och det börja bli lite hett så bi slutade innan det skulle hända något mer nu när vi är på stranden där all folk kan se oss.

Vi reste oss upp och gick ut till havet för att svalka av oss av värmen, vattnet var hur härligt som helst för att jag ska bada.






På hotellet igen-Mollys perspektiv


När vi kom tillbaka till hotellet så var klockan halv fyra och vi satt oss ute på balkonen och vilade lite här innan vi går ut och äter någonstans. Klockan var åtta när vi kom ut från restaurangen för en god middag, vi gick en liten promenad längst gatorna hand i hand och bara hade det mysigt.



*



Vi hade gått i ungefär 2timmar på en promenad tills vi kom till hotellet igen, vi la oss i sängen och kollade på tv:n och bara myste ikväll. Eric smekte mig lite lätt på armen, jag la mitt huvud på hans mage.


-Jag älskar dig från hela mitt hjärta, sa jag och tittade in i Erics underbara bruna ögon.


-Och jag älskar dig från hela mitt hjärta, sa Eric och log sen böjde han sig ner och då kände jag hans läppar mot mina och det var helt magiskt.


Vi stängde av tv:n och jag gick upp för att gå till badrummet och göra mig klar för att sova, för jag kände att mina ögon inte kunna hålla sig upp mer och inte Erics heller. Man blir trött efter har varit ute i solen flera timmar.

När jag kom ut så låg Eric i sängen och hållde på med mobilen.


-Är det spännande? Sa jag och log när jag kröp ner under täcket bredvid han.


-Nja, sådär, sa Eric och gick in på facebook och uppdaterade sin status där och tog fram kameran och tog ett kort på oss med och la ut där. Sen la han undan telefonen och såg in i mina ögon, smekte mig lätt på armen och gav mig en puss på pannan innan vi somnade tätt in till varandra.



Där kom äntligen kapitel 27 upp! hoppas ni ska gilla den, och kommentera snälla vad ni tycker om den!!

Kapitel 28 ska jag försöka få upp till fredag eller under helgen och då kommer ni får veta: vad får Molly veta när dom kommer hem till Sverige igen, varför försvinner Eric och mycket mer!

Bloggen är ingenting utan er!!! <3

Av Josefin - 14 augusti 2013 18:43

  

Klicka på länken för att komma till Mollys blogg :)

Ps: det är 18årsgräns för att vara med i tävligen


http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/2013/08/14/tavling-i-samarbete-med-eleven-se/#comment-section

Av Josefin - 14 augusti 2013 17:08

Av Josefin - 14 augusti 2013 16:30

Sitter och skriver för fullt på kapitel 27 nu, allt för att den ska bli klar och komma ut ikväll!

sen är det att bara leta efter bilder till kapitlet.

hoppas ni klarar av att vänta tills ikväll :)

Ni är bäst <3

 

Av Josefin - 14 augusti 2013 14:36

Av Josefin - 14 augusti 2013 14:29

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards