ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Josefin - 10 augusti 2013 16:41

Det var igår i Kolmården :)

Av Josefin - 10 augusti 2013 16:38

Kl.20:00 börjar det!!!!

Av Josefin - 10 augusti 2013 14:08

Hej, jag tänkte göra en fan-book till Molly nu! och jag undrar om ni vill vara med i den, ni får en hel sida i boken, för att ni ska vara med skriv till en text vad Molly betyder för er & vilken är er favorit låt med henne, så skriver jag i den & skriv ert namn såklart så Molly ser vem det är ;)

Jag ska försöka lämna den till Molly när jag ser henne på skansen den 24augusti så det är bråttom att få in era texter så jag kan sätta igång!

skicka texten till den här mailen (s-t-nos@live.se)

Hoppas ni vill vara med i den här fan-booken till Molly!


Hey, I was thinking of doing a fan-book to Molly now! and I wonder if you want to be in it, you get a full page in the book, for you to be with writing a text what Molly means to you & what is your favorite song with her, so I write in it & write your name of course so Molly sees who it is;)

I'll try to give it to Molly when I see her on the Skansen (Stockholm)  the 24th August so there is a rush to get into your lyrics so I can get started!

send text to this mails (st-nos@live.se)


 

Hope you will join us in this fan-booken to Molly!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards