ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Josefin - 6 augusti 2013 22:00

         

2dagar senare på dagen, framme i Italien(Rom)-Erics perspektiv


Klockan var halv fem när vi kom fram till hotellet och vi packade upp lite och bytte om för att gå ner till poolen och bara vila ut idag efter en lång flygtur så var vi rätt trötta med så nu blir det att bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen på hotellet.

Jag låg på en solstol och hade det hur härligt som helst, när jag kände att solen försvann och när jag tittade så satt Molly bredvid mig.


-Jag ska hoppa ner en sväng i poolen vill du följa med eller du kanske vill ligga här och sola? Sa Molly och log sitt underbara leende.


-Jag följer med och badar, det är lite varmt här, sa jag och drog ner Molly emot mig och kysste henne.


-Du är galen, sa Molly och skrattade.


-Jag är helt galen i dig, vet du väl? Sa jag och log flörtigt.


-Och jag är galen i dig, sa Molly och sen kände jag hennes läppar mot mina igen.


Sen gick vi och hoppade i poolen, och det var hur härligt som helst att få svalka sig från värmen. Men när klockan blev halv sju så gick vi upp till vårt rum för att byta om för vi skulle ut och äta på en restaurang ikväll.




Erics perspektiv


Jag hade på mig en skjorta och en kortbyxor på mig, så nu väntade jag på att Molly ska bli färdig. Jag satt och var inne på facebook i mobilen och när jag tittade upp så kom Molly ut från badrummet i en snygg outfit (Molly hade på sig korta jeans shorts och ett spetslinne och så plattat rakt hår)


-Vad kollar du på? Sa Molly och log mot mig.


-Dig, hur underbart vacker du är, sa jag och gick fram till henne.


-Aw, du är för söt och du är så snygg, sa Molly och sen kände jag hennes läppar mot mina i en kyss.


-Vi kanske ska gå nu, sa Molly och log.


-Ja det gör vi, för jag börjar bli hungrig, sa jag och log.


När vi kom ner till lobbyn så ringde det i Mollys mobil, hon svarade och gick en bit bort medan jag gick ut och väntade.

När vi precis kommit ner till lobbyn för att gå iväg till en restaurang och äta, så ringde min mobil och jag svarade och gick en bit bort från Eric som gick ut så länge och väntade.


”Hallå” sa jag i telefonen.

Hej, hur mår min ängel?” med en retfull röst som jag  kände igen.

”Hur fick du tag i mitt nummer?” sa jag argt.

”Ett ställe som heter internet, men hur mår min ängel idag?” sa han.

”Det har inte du med att göra, hejdå!” sa jag och la på snabbt innan han svarade.


För nu ska jag ha en underbar kväll med den personen som betyder allt för mig och inte tänka på något annat. När jag kom ut så kom Eric emot mig och vi gick längst gatan tills vi hittade en mysig restaurang, vi fick ett bord på en gång så vi slapp vänta.





På restaurangen- Erics perspektiv


När vi kom fram till en restaurang så fick vi ett bord på en gång, och fick våra menyer för att beställa sen. Jag märkte att Molly tänkte på något annat, men nu ska jag inte säga något om det för jag vill bara ha en helt underbar kväll med min älskade Molly i vackra Italien.



*



När vi hade fått vår mat så började vi äta och jag ska erkänna vi smakade mer på varandras mat än våra egna, det var det godaste jag någonsin har ätit.

När vi kom ut från retaurangen så gick vi en promenad till stranden hand i hand och bra njöt av att vara här innan man kommer hem till jobbet i Sverige igen.

Vi satt oss i sanden vid havet och hörde vågorna slå in mot land. Molly satt mellan mina ben och jag hållde om henne och vill aldrig släppa Molly och bara vara i hennes famn föralltid.




Mollys perspektiv-På hotellet

När vi kom tillbaka till hotellet så var klockan halv ett på natten och vi gjorde oss klara för att sova för vi var trötta. När jag kom ut från badrummet låg Eric redan i sängen och log sitt underbara leende mot mig. Jag gick till sängen och la mig bredvid, då smekte Eric min arm och drog mig närmare sig sen kände jag hennes läppar mot mina i en magisk kyss och då kände jag Erics händer under mitt linne som snart låg på golvet som hans linne gjorde med. Eric lyfte upp mig så jag satt på han, jag böjde mig ner och kysste han igen.


-Du är den finaste personen jag vet, sa Eric och log ett snett leende.


-Du är den finaste, underbaraste personen jag vet, sa jag och log.


Jag rullade ner så jag låg bredvid Eric igen, vi låg och myste men efter en stund så somnade vi i varandras armar.




Förlåt för tråkigt kapitel, men nästa lovar jag att det ska hända mer! men kommentera vad tycker om det här?!

Kapitel 27 vet jag inte när det kommer för på torsdag så åker jag till Göteborg och ska se Eric, men kanske till helgen eller så kommer det nästa vecka! vi får se :) kom ihåg bloggsen är ingenting utan er


Av Josefin - 6 augusti 2013 18:37

Av Josefin - 6 augusti 2013 16:26

  

har ni förhandsbokat albumet än? om inte klicka på länken för att göra det!

http://cdon.se/musik/saade_eric/forgive_me_(signerad)-23783530

Av Josefin - 6 augusti 2013 15:43

Av Josefin - 6 augusti 2013 15:40

Av Josefin - 6 augusti 2013 15:31

  

Av Josefin - 6 augusti 2013 14:01

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards