ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Josefin - 15 juli 2013 13:47

Av Josefin - 15 juli 2013 13:16

       


Eftermiddag-Erics perspektiv


Efter mys hemma i lägenheten med min älskade Molly, så bestämde i oss för att höra om nåra vänner ville med ut ikväll och det vill dom. Så vi bestämde oss för vi skulle mötas vid sergels torg vid sju, och nu var klockan tre och vi gjorde lite mat sen började vi att göra oss iordning. Molly gick snabbt in i duschen snabbt medan jag gjorde mig iordning, det fick bli ljusa jeans och en rutig skjorta ikväll när jag var klar så satt jag mig i vardagsrummet och var inne på twitter och la ut en bild på instagram med texten ” out with my boys and my love tonight! ;)” och jag var verkligen inne i mobilen för jag märkte inte att Molly kom ut från sovrummet och satt sig bredvid mig.


-Är det så spännande? Sa Molly och log.

-Nej, inte så mycket, sa jag och log.

-Så ska vi gå? Sa Molly och reste sig upp.

-Ja det gör vi och gick ut till hallen för att ta på oss skorna för att ta en promenad till sergels torg.

 


Promenad till Sergels Torg-Mollys perspektiv


När vi var klara så gick vi en promenad till Sergels Torg, jag hade på mig mina favorit shorts och en och grön tunn skjorta och lite små lockar längst ryggen. Vi gick hand i hand och hur trevligt som helst med varann, och innan vi svängde in där dom andra så stannade Eric och då gjorde jag med.


-Vet du hur mycket jag älskar dig? Sa Eric och kollade in i mina ögon.

-Hur mycket, sa jag och log.

-Så här mycket, sa Eric och se kände jag han läppar mot mina i en magisk kyss, som jag vile stanna tiden där och bara vara i Erics armar föralltid.


Sen fortsatte vi att gå och när vi kom fram så möttes vi en kram alla, sen gick vi till en klubb som låg i närheten och bara hade kul tillsammans.


-Eric jag ska bara på toan snabbt, sa jag.

-Okej, skynda dig så jag inte saknar dig så mycket, sa Eric och log.

-Nej da, ska skynda mig, sa jag och gav Eric en puss sen gick jag mot toaletterna.



Erics perspektiv


Jag satt med grabbarna medan Molly gick på toan snabbt, men efter 15minuter så hade hon inte kommit tillbaka så jag började bli orolig nu och gick mot tjejrnastoa för att kolla om det har hänt något. Jag gick in och då såg jag Molly satt i ett hörn och gråt, jag gick fram och satt mig på huk och kollade in i Mollys rödgråtnaögon.


-Älskling, vad är det som har hänt? Sa jag oroligt.

Molly sa inget, så det måste vara något som verkligen har skrämt henne, jag hjälpte henne upp och Molly skakade väldigt mycket.


-Kom älskling så går vi hem, sa jag och pussade Molly på pannan.

När vi kom ut så kom vännerna mot oss när dom fick se Molly så här.


-Vad är det som har hänt? Sa Roshana.

-Det vet jag inte än, men hon satt i ett hörn och gråt när jag kom så vi går hem nu, sa jag och log mot Roshana.

-Okej, men hopps Molly är bättre imorgon, sa Alex.

-Ja, det hoppas jag verkligen, sa jag.


Så gick vi ut och jag beställden taxi så v slapp gå nu när Molly inte var sig själv nu. När vi kom hem så var klockan halv ett och vi låg i sängen, Molly somnade på en gång men jag kunde inte för jag var orolig över Molly men sen efter en stund så somnade jag med.



Där kom kapitel 22, vad tycker ni? kommentera snälla!

Ska försöka få klart kapitel 23 tills ikväll annars kommer det ut imorgon, men då får ni blanandad veta: Kommer Molly berätta för Eric vad som hände igår ikväll? och vad fixar Eric för överraskning till Molly? och mycket mera :)


Av Josefin - 15 juli 2013 12:08

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards