ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under juni 2013

Av Josefin - 22 juni 2013 13:15

Idag fyller Oscar Berander i team saade år!! stort grattis Oscar     

 

Av Josefin - 22 juni 2013 13:02

       


Mollys perspektiv


Solen strålade ute, och jag bestämde mig för att ta en joggingrunda. När kom ut så kände jag en liten vindpust mot mig och jag satte på musiken och började jogga, jag sprang i nästan 2timmar eller jag gick lite med medan jag lyssnade på Erics musik och jag älskade hans nya sound, är så himla stolt över min prins hur långt han har kommit i sin karriär och hur mycket han har kämpat för att komma dit han är idag.


När jag kom hem så fick jag ett sms av Eric att han skulle till Norge och göra en någon slags gästartist med Tone Damli idag, och om jag vill kan jag hänga med, jag svarade snabbt och sa att det skulle vara roligt att följa med till Norge. Fick ett snabbt svar av Eric, härligt du kan börja packa så kommer jag hem och 10minuter så åker vi sen till flygplatsen.



*



När vi kom fram till Norge så åkte vi dit där Tone och Eric skulle spela om några timmar, så det repade på scenen och sen gick vi alla och åt lite mat innan showtime. Det som var lite roligt att det kom fram nåra norskar som visste vem jag var och när jag skulle ha spelningar i Norge, så det fick en bild med mig och en autograf, sen gick vi vidare i solen.

Klockan var tre när det började och Eric och Tone skulle upp på scenen på en gång och jag ståg bakom scenen och sjöng med lite i låten annars pratade jag med Tomas.


-Vad ska ni göra imorgon på midsommar Molly? Frågade Tomas.


-Vet inte, det blir nog fira med vänner lite. Vad ska du göra?


-Jag ska åka hem till min familj sa Tomas.


-Härligt, sa jag och log.


När allt var slut så tog vi en fika snabbt sen åkte jag och Eric hem till Stockholm igen. När vi kom hem så var klockan nio på kvällen, vi gick och la oss på en gång för det har varit en lång dag idag så vi är pigga imorgon på midsommar.




Erics perspektiv


Klockan var halv tio när jag fick ett sms av J-son att vi ska mötas vid hamnen klockan ett, jag skrev ett snabbt svar tillbaka sen vände jag mig mot Molly så lekte med sin mobil och jag såg att hon hade sin kamera framme, så jag lutade mig mot Molly precis när hon skulle ta kortet och sen fick Molly ett skrattinfall och kunde inte sluta skratta på ett tag.


-Vad är det älskling? Sa jag.


-Haha… nej det är inget… fick Molly ut.


Jag log och kysste henne och då slutade hon skratta. Sen gick vi upp och gjorde oss iordning för att ta en promenad till hamnen sen.

Jag hade på mig ett linne och en min jeansjacka och Molly hade en underbar klänning med sina lockade hår längst ryggen.


När klockan blev kvart över tolv så gick vi för det var en liten bit att gå, men vi hade tur med vädret för det var strålande sol och det var varmt med så jag fick ta av mig min tröja som jag hade med och knöt den runt magen.

När vi kom fram till hamnen så hade alla kommit och vi tog båten och åkte ut en sväng, vi fick ett glas vin samtidigt och vi skrattade, pratade och hade hur roligt som helst.


-kan vi inte stanna och bada lite? Frågade Molly.


-Ja det låter härligt sa Frida och Mimmi.


Så vi stannade båten, så tjejerna fick bada.


-Ska ni inte hoppa i med? Ropade Molly i vattnet.


-Nej, sa jag och dom andra.


-Fegisar sa Molly och log.


Jag satt mig vid kanten och doppade fötterna i vattnet och kollade på när dom badade.


-ska du verkligen inte hoppa i sa Molly när hon simmade mot mig.


-Nej, har inget lust nu. Men kanske senare, sa jag och log.


-Okej, sa Molly och simmade ut mot dom andra.



*



Efter en stund så kom alla upp och vi kunde åka vidare till skärgårdsön. Jag satt och värmde Molly för hon satt och skakade.


När vi kom fram så var Catja och Roshana där och hade gjort iordning maten och alla var hungriga. Efter vi har ätit så gick vi på en promenad alla vid stranden och bara njöt av att det var fint väder idag och satt oss vid vattnet och fikade med jordgubbstårta. Sen vilade vi en stund efter allt, sen började det små regna lite så vi gick tillbaka till huset. Vi dansade och hade roligt, men sen drog Molly med mig ut till uteplatsen och vi satt oss ner vid dörröppningen och hörde regnet slå mot taket. Jag kollade rakt in i Mollys underbara blåa ögon och sen innan jag hann säga något så kände jag hennes läppar mot mina.


-Jag är världens lyckligaste människan som har dig i mitt liv, sa jag och tog hennes hand.


-Aw, du är för fin älskling sa Molly och lutade sitt huvud mot min axel.



Hoppas ni gillar det här kapitel som egentligen skulle komma ut igår, men hoppas ni hade en trevlig midsommar igår, med god mat, familj, vänner!<3 kommentera vad tycker ni!!

Kram <3

Av Josefin - 21 juni 2013 21:40

Kapitel 20 kommer upp imorgon, för jag orkar inte sätta på min dator nu, men lovar att ni ska få den imorgon :)

Av Josefin - 21 juni 2013 14:56

Nu kan man spela in små video på Instagram och då kan man bara se där så sök på "Williampreutz" så ser ni Molly :)

Av Josefin - 21 juni 2013 14:32

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards