ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Josefin - 6 juni 2013 22:35

         


Erics perspektiv


När jag vaknade nästa morgon så var det tomt bredvid mig, men precis när jag skulle ställa mig upp så kom Molly in med frukost och satt sig bredvid mig med brickan i sitt knä.


-Varsegod älskling, sa Molly och log sitt underbara leende.´

Sen började vi äta och det var riktigt gott med, resten av dagen så slappade vi framför tv:n innan vi ska iväg på en grillfest hos några kompisar senare idag.



*



Mollys perspektiv


När klockan blev fyra så var vi på väg till Roshana för att gå till en park där som andra var för att grilla. Jag hade på mig en ny sommarklänning som jag är helt kär i, och Eric hade en snygg skjorta som jag hade köpt till han och kortbyxor och han var hur stilig som helst i det.

När vi kom fram så började vi grilla med en gång för vi alla var hungriga, vi satt och prata om allting. Efter vi har ätit så låg vi och vilade i solen men sen blev jag & Roshana uttråkad och Alex hade tagit på en boll.


-Kan vi inte spela fotboll grabbar? Sa jag och kollade på dom.


-Visst kan vi väl det sa Eric, Alex, Anton och J-son.


-Bra, vilka lag? Sa jag.


-Jag, Anton och Roshana mot J-son, Alex och Molly? Frågade Eric.


-Det låter som bra lag sa Anton.


Så började matchen och det var kul, fast jag inte gillar fotboll eller kan det så var det skoj ändå fast första matchen förlorade mitt lag och vi hade ett straff att det lag som förlorade (alltså mitt lag då) ska vara deras slav för resten av kvällen.


-Vill ni ha något mer? Sa jag, J-son och Alex.


-Ja ni kan massage oss, för vi är lite stela sa dom och log.



*



Klockan blev halv elva när vi var på väg hem och alla var trötta, vi svängde av till vår gata och sa hejdå till alla.


Erics perspektiv

Vi hade precis svängt av till vår gata och sagt hejdå till dom andra, och snart var vi hemma i vårt mysiga lägenhet. När vi kom in och hade tagit av oss skorna så lyfte jag upp Molly i min famn och gick in till sovrummet och la henne på sängen men hon drog med mig ner så jag hamnade ovanpå henne, sen kände jag hennes underbara läppar mot mina och Mollys händer knäppte upp min skjorta och tog av den.


-Du är min fina ängel sa jag och la mig bredvid Molly istället.


-Och du är min prins, sa Molly och log sitt underbara leende som bara hon kan.


Jag lyfte upp henne så hon satt på mig och jag letade mig under hennes klänning och snart låg den på golvet med som min skjorta.


-Men vad gör du? Sa Molly och kollade på mig.


-Det måste vara rättvist sa jag och log.


Jag han inte säga något mer förrän jag kände hennes läppar mot mina i en helt underbar kyss, sen efter en stund vi myste lite så somnade vi i varandras armar.



Kommentera vad ni tycker!!

Kram <3


Av Josefin - 6 juni 2013 19:25

Av Josefin - 6 juni 2013 14:58

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards