ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Josefin - 23 maj 2013 17:12

Ellen jag behöver din adress så jag kan skicka iväg tidningen till dig!!

skriva till den här emailen s-t-nos@live.se

kontakta mig!!

Av Josefin - 23 maj 2013 16:41

 

Eric bor vid Kungsholmen i Stockholm...??

Av Josefin - 23 maj 2013 16:38

Blottar privata känslor på ny skiva: Jag mådde lite dåligt när jag skrev

  

Från boy till man.

Nu blottar Eric Saade sitt känslomässiga bagage.

– Det har inte varit någon enkel process, säger sångaren.


Han vill inte själv dra parallellen till uppbrottet från Molly Sandén, 20.

Men klart står i alla fall att Eric Saades, 22, kommande album heter ”For­give me” och handlar om ”saker som hänt i hans liv”.

– Låtarna är mycket personligare. Det har hänt saker som har gjort att jag kan skriva på ett annat sätt nu, säger Saade som i går släppte en ep med fyra låtar som en försmak på albumet som kommer efter sommaren.

Att sätta sitt inre på pränt har inte varit någon enkel match.

– Jag har mått lite dåligt när jag skrivit, för man tar fram känslor som man inte tänker på varje dag. Det har inte varit någon enkel process.

”Mystisk och hemlig”

Eric säger att ”Forgive me” skiljer sig drastiskt från det han gjort tidigare.

– Med det nya soundet får jag äntligen plocka fram gitarren som stått och dammat under alla år som jag har gjort elektronisk pop. Jag har haft två år på mig att tänka efter vad jag vill göra härnäst. Jag kommer från en succé och att komma tillbaka med en succé är skitsvårt.

Om han har någon flickvän nu vill han inte svara på.

– Jag är en mystisk, hemlig och romantisk kille. Men jag hör väldigt dåligt när någon ställer den frågan.

I februari åkte sångaren på sem­-ester till Mexiko och publicerade bilder på Instagram som hintade om att han träffat någon.

– Det kan vara kul att göra ibland. Äh, jag var på semester och hade väldigt roligt … men man vet aldrig.

”Måste säga nej”

Saade har utvecklat ”Saade family” för sin fans. För drygt 320 kronor om året får man ta del av sångarens vardag genom live­sända videor och chattar.

– Med tanke på vilken stor fanbase jag har kan man tycka att det är sjukt konstigt att jag inte har haft något community de senaste åren.

Många av dina fans är väldigt dedikerade, snudd på besatta. Hur hanterar du det?

– Det är skitsvårt. Totalt med Twitter, Instagram, Facebook och hemsidan har jag 300 000 följare. Det är mycket meddelanden och mentions varje dag. Jag är så klart jätteglad, men man kan inte skriva till alla. Om 10 000 personer skriver till en på en timme är man rätt hjälplös.

– Men jag har också lärt mig att jag måste säga nej. Jag kan inte anklaga mig själv.


Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article16826638.ab



Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards