ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Josefin - 14 april 2013 20:45

       


Molly’s perspektiv

 

Idag skulle vi åka hem igen till Stockholm efter 1vecka semester i vackra Ibiza, det ska bli lite härligt att komma hem men kommer sakna dom här dagarna med min älskling. Jag satt på golvet och packade ner det sista när Eric kom ut från duschen och han hade bara på sig kalsonger på sig, så jag tittade på hans mage.


-Vad tittar du på? Sa Eric och flinade.


-Dig, vem annars sa jag och log.


Jag ställde mig upp och gick emot Eric och kramade om han, jag kände hans händer på mina höfter och lyfte upp mig och gick till sängen sen. Han satt ner mig och jag drog med han ner så han hamnade ovanpå mig, jag kände hans läppar mot min hals och upp mot munnen och jag lekte med hans hår samtidigt.




*




Nu var vi på väg till flygplatsen och när vi kom fram så gick vi och tog en fika innan flyget går vi halv fyra.


Nu satt vi på flyget och var på väg hem till Sverige och till Stockholm. Vi kollade på nåra filmer, men mest sov vi.






Hemma i Stockholm i Eric’s perspektiv

 

Klockan var tio på kvällen när vi kom hem till Stockholm, vi tog våra väskor och gick ut till en taxi så åkte vi hem till vår lägenhet i Birkastan.

När vi kom in så hoppade Molly in i duschen snabbt medan jag gick till sovrummet och bytte om till mjukisbyxor och ett linne. Sen kände jag ett par händer runt mig, jag vände mig om och där ståg Molly i sin nattlinne.


Vi tog en varsin smörgås innan vi la oss och myste innan vi somnade.

Jag lyfte upp Molly så hon satt på mig och sen kände jag hennes läppar mot mina, jag letade mig under hennes nattlinne och snart låg det golvet.


-Meh vad gör du? Sa Molly och log.


-Det var ju onödigt att ta på sig den sa jag och flinade.


Molly log, och tåg av mig mitt linne.


-Så det ska vara rättvis sa Molly och flinade.


Jag sa inget, och kysste hennes underbara läppar medan hon lekte med mitt hår.


Efter en stund så somnade Molly på min mage och sen somnade jag med.





Nästa dag i Molly’s perspektiv

 

Jag vaknade av att jag var torr i munnen och jag skulle gå upp och dricka vatten men jag kunde inte för Eric hållde fast mig. Jag vände mig om så jag kunde se när Eric sov och jag försökte väcka han men det gick inte, så jag kittlade han och då blev han klarvaken.


-Vad gör du? Sa han och kollade på mig.


-Hade tråkigt och du sov bara sa jag och pussa han på munnen.


Eric log och lyfte upp mig så jag satt på han och sen kände jag hans underbara läppar mot mina, det slutade med att vi började hångla.




*




Sen efter en halvtimme så gick jag upp och gjorde lite frukost medan Eric gick på toa. När vi satt och åt så fick Eric ett sms av Anton om vi ville med ut ikväll till Pure och vi tackade jag att följa med så vi ska åka hem Anton klockan sju.


När klockan blev halv sex så började vi oss att göra iordning, Eric gick och duscha medan jag ståg i sovrummet och kollade vad jag skulle ha på mig, det blev mina kortbyxor med nitar på och ett svart t-shirt så lockade jag mitt hår lite och sminkade mig sen kom Eric och valde kläder och gjorde sig iordning. När vi vara klara så var klockan halv sju så var vi på väg hem till Anton för en trevlig kväll med kompisarna.



Förlåt att ni har fått vänta på det här kapitel, men har inte haft ork att skriva, men nu kom det!

nästa vet jag inte när det kommer för imorgon måste jag plugga för vi ska ha prov på tisdag..

men ni får ha det så bra :)


Kram <3

 

Av Josefin - 14 april 2013 18:52

Hoppas det går ser läsa.

Av Josefin - 14 april 2013 14:52

Idag blir det inte så mycket bloggande för jag måste plugga till ett prov på tisdag, men ni får ha en trevlig dag på er!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards