ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Josefin - 6 april 2013 18:12

        


Molly’s perspektiv

 

Kvällen var hur härlig som helst, vi var på väg till hotellet hand i hand nu.

När vi kom in till vårt hotellrum så ställde Eric mig mot väggen och jag kände hans läppar mot mina och på halsen. Sen lyfte han upp mig och bar mig till sängen och släppte ner mig och jag drog med Eric så han hamnade ovanpå mig, vi rullade runt så jag hamnade ovanpå han och jag kände hur hans händer leta sig under min klänning och snart låg den på golvet så jag låg bara där i bh och kortbyxor och Eric låg där i bar överkropp sen kändes jag hans läppar mot min hals och upp mot munnen.


Jag rullade ner så jag log bredvid Eric istället och hans hand smekte mig på sidan. Jag kollade djupt in i hans bruna ögon och sen kände jag hans läppar mot mina i en lång kyss, se somnade vi tätt in till varann.





Nästa dag


 

Klockan var halv elva när jag vaknade och precis då kom Eric ut från duschen, han kom och satt sig på sängkanten hos mig.


-God morgon ängeln min, sovit bra? Sa Eric och pussa mig på pannan.


-Ja det har jag, jag är ju här med dig ju, sa jag och drog ner Eric’s ansikte mot mitt så jag kände hans läppar mot mina samtidigt som jag lekte med hans blöta hår med händerna.


-Så vad vill du göra idag? sa jag och kollade Eric.


-Vara kvar här och bara mysa med dig, sa Eric och kysste mig.


-Men inte hela dagen, sa jag och log.


-Okej, vad vill du göra min prinsessa? Sa Eric.


-Vi kan hyra vattenskoter på stranden och gå på stan sa jag.


-Ja det kan vi göra sa Eric och log.


Sen gick vi upp och satt på oss kläder, jag tog min tygklänning idag och Eric hade ett linne och shorts sen gick vi ner till stranden och hyrde 2vattenskotrar.




Eric’s perspektiv

 

När vi kom ner till stranden så hyrde vi vattenskotrar och åkte ut med dom, det var hur härligt som helst och efter en stund så åkte vi in mot stranden och lämnade tillbaka dom. Så köpte vi en varsin glass och gick på stan.


Senare på kvällen så åt vi en mysig restaurang vid hamnen och tog en promenad längst havet. Jag skulle krama om Molly men hon sprang iväg.


-Du får fånga mig om du vill ha en kram, ropade Molly en bot bort.


Jag skrattade lite lågt, sen sprang jag emot Molly och fick tag på henne sen.


-Där fick jag dig min lilla buse, sa jag och kollade rakt in i Molly ögon sen kände jag hennes läppar mot mina en kyss.


Sen fortsatte vi att gå längste vattnet hand i hand i solnedgången. Sen började Molly springa igen och jag sprang efter henne, men hon försvann och när jag kom närmare så satt hon i sanden så jag satt mig bredvid henne och la min arm runt Molly. Vi kollade djupt in i varans ögon och sen kysste vi en lång stund och det var en av mina favorit stunder, i Ibiza framför en solnedgång då förstår jag verkligen hur mycket Molly betyder för mig och jag hoppas det kommer vara för evighet.



Kommentera!

nästa kapitel vet jag inte när det kommer, för till måndag så börjar skolan igen.

KRAM<3


 

 

 

Av Josefin - 6 april 2013 14:08

Av Josefin - 6 april 2013 14:04

Av Josefin - 6 april 2013 11:55

Av Josefin - 6 april 2013 09:51

      


1vecka senare i Eric’s perspektiv

 

Vi hållde på att packa inför semestern till Ibiza i en vecka, Molly satt på golvet i sovrummet och vek ner alla sina klänningar. Jag var färdig med att packa och gick ut till köket och började med en liten lunch innan vi ska till flyget klockan fyra, maten var färdig och jag gick in till sovrummet där Molly stängde väskan.


-Maten är färdig nu sa jag och pussade Molly på kinden.


-Okej, sa hon och vi gick ut till köket och började äta.




*




Klockan var kvart i tre och vi satt i bilen på väg till flygplatsen. När vi kom fram så kom det fram nåra fans som ville ha autografer och et fick dom sen var vi tvungna att gå till flyget. Nu satt vi på planet till Ibiza och värmen, vi sov mest under flygturen.







Framme i Ibiza i Molly’s perspektiv

 

Klockan var tio på kvällen när vi kom fram, och det var varmt när vi kom ut från flygplatsen och gick till en taxi för att åka till hotellet.

När vi kom fram så gick vi och la oss på en gång för vi var trötta fast vi sov på flyget hela tiden.





Nästa dag

 

Jag vaknade klockan halv tio och var svett, så jag gick upp och gick till badrummet och satt på mig min bikini och en handduk och gick ut på balkongen för vi hade en egen liten pool, sådär var jag hela morgonen.





Eric’s perspektiv

 

Klockan var strax efter tio när jag vaknade av att det var tomt bredvid, jag gick upp och kollade i badrummet sen såg jag att balkongdörren var öppen. Jag bytte om till badbyxorna och smög ut till Molly.


-Tjena snygging, sa jag och kramade om Molly bakom från.

-Hej sötis, sa Molly och vände sig om så jag såg in i hennes underbara blåa ögon sen kände jag hennes läppar mot mina.


Efter en stund så gick vi upp och bytte om, Molly kom ut i en vacker långklänning. Sen gick vi ut på stan och tog en fika och kollade lite i affärer, sen gick vi ner till stranden och bara slappade där resten av dagen.




*




Väl tillbaka till hotellet så gjorde vi oss klara för att gå ut och äta på en fin restaurang, jag valde en rutig skjorta och svarta jeans, Molly hade valt en långklänning och lockade sitt hår.


-Du är min lilla prinsessa sa jag och pussa Molly på pannan.


-Och då måste du vara min prins, sa Molly och log sitt underbara leende.



Nu kom äntligen kapitel 14, och nästa kapitel kan nog komma ikväll annars kommer det imorgon.

Kram <3 


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards