ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Josefin - 1 april 2013 14:59

Av Josefin - 1 april 2013 14:42

Av Josefin - 1 april 2013 14:36

      


Eric’s perspektiv

 

Kvällen började bra men när klockan blev halv elva så försvann Molly och jag har inte hittat henne än, alla började leta efter Molly jag gick med Alex och letade efter min älskling.

Vi gick säkert nästan i 2timmar och har inte hittat Molly än, för jag ser ett gäng vid hamnen med en ung tjej och precis när vi skulle vända och gå hör jag hon ropa och där skriket känner jag igen, det var min Molly… min älskade Molly, jag gick sprang fram och gömde mig och försökte höra vad dom sa till Molly, men jag hörde inget för vattnet brusade.


Vi hade ringt polisen och väntade på att dom skulle komma, men nu kunde jag inte vänta länge så jag reste mig upp och gick fram till dom.


-SLÄPP HENNE NU! Sa jag argt.


-Kanske det, om vi får något av dig så kanske vi släpper din käraste, sa grabbarna.


-Okej, vad vill ni ha? Sa Eric mer argt.


-Hm, låt mig tänka lite…


Dom han inte tänka klart för dom hörde polisen komma och dom greppade tag om Molly hårdare.


-Släpp henne nu!! Skrek jag ut och dom svarade inte och släppte ner Molly i det kalla vattnet och sprang därifrån.


-Neeeej! Skrek jag och sprang och hoppade i för att rädda Molly.


När jag kom upp mot ytan med Molly så kom Alex emot mig med en filt dom fick låna av polisen, Molly var hur kall som helst och jag försökte värma henne och samtidigt kom det nåra tårar ur mina ögon.

Jag reste mig upp med Molly i min famn och vi sakta hem, i kylan. Alex och jag svängde av och snart var jag hemma igen, när jag kom in i den varma lägenheten så bytte jag till torra mjukiskläder på Molly och bäddade ner henne i sängen jag gick på först på toan och när jag kom in till sovrummet igen så hörde jag Molly’s svaga röst.


-Eric, vart är jag? Svarade hon.


-Du kan vara lugn nu, du är i säkerhet älskling, försök att sova lite nu.

-Okej, jag älskar dig från hela mitt hjärta sa Molly innan hon somnade.


-Och jag älskar dig så himla mycket viskade jag och somnade sen med.





Nästa dag i Molly’s perspektiv

 

Jag vaknade av att det gjorde så ont i huvudet, jag gick upp och skulle ta huvudvärkstablett men när jag kom ut till köket så började allting snurra och nästa sekund låg jag på golvet.





Eric’s perspektiv

 

Jag vaknade av att något låt, och Molly låg inte kvar i sängen, så jag gick snabbt upp och när jag kom ut till köket så såg jag Molly ligga på golvet. Jag satt mig på huk och lyfte upp Molly försiktigt.


-Vad hände älskling?


-Jag skulle ta huvudvärkstablett så började allting snurra, sa Molly.


Jag pussade Molly på pannan och hjälpte henne upp och la henne i soffan med filat och kuddar.


-Idag får du vila hela dagen, så får du säga vad du vill ha så hämtar jag det åt dig.


-Du är för söt, sa Molly och tog sin hand genom mitt hår och drog ner mig till hennes ansikte mot hennes underbara läppar i en kyss.


Resten av dagen hade vi en slappedag framför tv:n och bara vilade och det behövde vi för vi var helt slut och trötta efter allt som hände igår.





Där kom kapitel 12, kommentera!!

KRAM <3

Av Josefin - 1 april 2013 11:40

  

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards