ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Josefin - 18 mars 2013 16:00

      


Molly’s perspektiv

 

När jag vaknade var klockan tio och det var tomt bredvid i sängen, jag gick upp och gick till köket där jag såg en lapp ligga på bordet från Eric, jag satt mig och läste och blev rörd av det.


”God morgon mina ängel! <3

När du vaknar så är jag på väg till Finland, och kommer hem om två dagar till dig!

Jag saknar dig redan enormt mycket och tänker på dig varje sekund som går<3

Jag hoppas du har det bra dom här dagarna, jag kommer snart hem älskling!

 

Ps: glöm aldrig att jag älskar dig från hela mitt hjärta och du är den finaste som finns!! <3

Massa pussar och kramar från din Eric<3”

 

Jag läste brevet flera gånger, det var så himla fint skrivit av Eric och när han kommer hem så ska jag göra något fint för han för att visa min kärlek till han.




*



Jag bestämde mig för att ta en joggingrunda i vårsolen, och satt mig mina joggingskor och gick ut. Jag kände mig piggare och gladare när jag kom ut i solen och det skulle bli en toppen dag idag. Sen när klockan hade blivit två så ringde jag Roshi om hon hade lust att ha en tjejkväll idag och det ville hon, vi ska ses vid starbucks om en timme. Jag gick hem och bytte kläder och tog bilen till stan och mötte Roshi, vi gav varandra en stor kram.


-Hej gumman sa jag och log.


-Hej älskling sa Roshi och log


Vi gick och beställde och satt oss och fika, vi pratade om vad vi skulle hitta på ikväll. vi bestämde att det fick en utekväll på en fin restaurang senare.

Vi åkte hem och gjorde oss klara innan vi ska gå ut.

När jag ståg i vid garderoben så ringde Eric och jag fick ett stort leende på läpparna.


”Hej älskling!” sa jag med glädje i rösten.


”Hej sötnos, hur är det med dig ikväll?” sa Eric.


”Jo det är bra, ska ut med Roshi på middag, hur är det med dig?”


”Roligt, bara bra är på hotellet nu efter en soundcheck inför imorgon.” sa Eric


”Okej, men du får hälsa dom andra och jag SAKNAR dig enormt mycket! Får jag mig klar innan Roshi kommer snart”


”Ja det ska jag göra, saknar dig också enormt mycket, men snart är jag hos dig igen ängel min, hälsa Roshi” sa Eric.


Sen la vi på och jag fortsatte att välja vad jag ska ha på mig och tillslut fick det bli mina favorit skinnbyxor och en svart t-shirt med lite nitar på och håret lockade jag lite och sminkade mig lite lätt sen plingade det på dörren och där ståg Roshi lika snygg som vanligt.


-Tjena snygging, sa jag och gav henne en kram.


-Tjena snygging själv sa Roshi och log.


-Är du färdig att gå ut och skapa kaos? Sa Roshi med ett flin.


-Japp det är jag sa jag och log och tog mig lilla väska, låste dörren sen tog vi en promenad ner till en restaurang.


När vi kom in så fick vi ett bord på en gång och fick våra menyer, när vi har beställt fick vi våra drinkar och vi satt och prata om allt och ingenting.




*




Senare på kvällen

 


När vi hade ätit och betalat så gick vi till en klubb och var där en stund och dansade, och där träffade vi nåra andra vänner som vi hängde med men vi gick hem när klockan var ett. Roshi sov över hos mig inatt, jag gav roshi vårt extra täcke och kudde så la Roshi sig i soffan och jag gick och la mig i min säng och jag somnade snabbt nu efter en trevlig kväll med min bästa syster som vi säger till varandra.




Kommentera! <3

Av Josefin - 18 mars 2013 14:46

Det kommer ett kapitel vid fyra :)

Av Josefin - 18 mars 2013 13:15

Av Josefin - 18 mars 2013 13:00

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards