ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Josefin - 3 mars 2013 19:18

 


Molly’s perspektiv

 

Jag satt i studion och skrev på min nästa platta och planera min sommar lite, som jag ser fram emot och det kommer bli ännu bättre än förra sommaren nu när jag vet vilken musik gör vill göra mer. Jag fick ett sms av Eric att han kommer och hämtar mig runt fyra och så åker vi och äter på en restaurang idag.

Klockan var kvart i fyra och Eric skrev att han var på väg hit nu och jag packade i mina saker i väskan och sa hejdå till alla och gick ut och då mötte jag nåra fans som ville ha autograf och bild och det fick dom med, sen såg jag Erics bil och sa hejdå till dom och små sprang fram till Erics bil och hoppade in.


-Hej snygging sa jag och gav Eric en puss på kinden.


-Hej min lilla prinsessa sa Eric och backade ut från parkeringen.


-Så vilken restaurang tänkte du vi ska åka till? Sa jag nyfiken.


-Det får du se sa Eric och log.


När vi ungefär åkt i 20minuter så stannade vi vid hamnen där det log en mysig restaurang. Vi klev ur bilen och gick dit hand i hand, Eric hade bokat bord så vi kom in på en gång i värmen och satt oss.



*


Vi hade det hur mysigt som helst och vi hade precis kommit hem så nu log vi i soffan och slappade framför tv:n. Jag log på Erics mage och somnade till, jag vaknade till lite när Eric lyfte upp mig och bärde mig till sängen men sa inget och sov vidare.


Nästa dag

 

Eric’s perspektiv

 

Klockan var nio när vi satt och åt frukost innan vi ska till våran studio och jobba, sen gick vi och gjorde oss klara för att åka iväg. När jag hade släppt av Molly vid hennes studio så åkte jag till min och där mötte jag J-son som kom precis med.


-Tja bro sa J-son och gjorde en high-five.

-Tja sa jag och log.


Vi gick och började lite med det vi avslutade på och spelade in en låt med, och när klockan var runt två så fick jag ett sms av att Molly är på sjukhuset av hennes manager. Jag sa till Tomas och J-son att jag var tvungen att åka iväg och dom sa att det var okej och jag tog min jacka och sprang till bilen och åkte iväg.

Jag kände att oron kom i magen och hoppades att det inte var allvarig med Molly. När jag kom fram så sprang jag in och till recensionen och fick veta vilket rum hon var i, Molly var på 2:a våningen. Jag sprang snabbt till hissen och tryckte på 2:an, när jag kom fram till rummet så mötte jag doktorn komma ut därifrån.


-Hej är det du som är Eric Saade? Sa doktorn.


-Ja det är jag, vad här det som har hänt med Molly? Sa jag orolig.


-Jo dom sa att Molly helst plötsligt svimmade och slog i huvudet i deras bord sa doktorn.


-Men hon är okej nu va?! Sa jag orolig.


-Ja det är hon, och Molly får följa med hem redan idag men måste ta det lugnt minst 1vecka.


-Okej, sa jag och fick gå in sen till Molly.

 

Jag såg Molly log i sjukhussängen och tog som ett slag i mig när jag såg Molly så här, jag satt mig på stolen bredvid och tog Mollys hand.


-Så hur mår du älskling? Sa jag och kollade på hennes trötta ögon.


-Sådär, det gör så fruktansvärt ont bara sa Molly och kollade på mig.


*



Sen efter en stund så kom doktorn och tog lite blodprover och sen fick vi åka hem. Jag hållde Molly hårt om min sida och gick ut till bilen, när jag satt mig så åkte vi direkt hem och jag bärde upp Molly för hon hade somnat.


Jag tog av henne skorna och jackan och bäddade ner henne i sängen sen, jag gick och tog en dusch snabbt och när jag kom in till sovrummet igen så hade Molly vaknat till.


-Så hur känns det nu? Sa jag och gick och satt mig vid sängkanten och smekte Molly på kinden.


-Sådär, har lite ont fortfarande sa Molly tog min hand. Sen drog Molly ner mig så jag kändes hennes läppar mot mina i en kyss, jag la mig bredvid Molly och hon la sitt huvud på mitt bröst och sen somnade.     



Marching(In the name of Love) heter fortsättning av Still Loving it! hoppas ni kommer gilla den här med1

Men kapitel 2 vet jag inte när det kommer för imorgon är det studiodag och då måste jag plugga till provet som vi har på tisdag, så det blir nog inte så mycket bloggande heller, så nästa kapitel kommer nog mellan torsdag-fredag! kommentera vad ni tycker om den, Kram <3


Av Josefin - 3 mars 2013 09:45

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards