ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under februari 2013

Av Josefin - 11 februari 2013 19:12

 


Nästa dag


Eric’s perspektiv


Klockan var tio när vi jag vaknade och Molly sov fortfarande och jag gick upp och tog en dusch och när jag kom tillbaka från badrummet så hade Molly vaknat och jag gick och satt mig bredvid henne och lyfte upp henne så hon satt i mitt knä, jag tog bort håret från hennes ansikte och sen kände jag Mollys läppar mot mina i en kyss och Molly lekte samtidigt med mitt hår. Sen knuffade Molly ner mig så jag la mig log i sängen och hon satt sig ovanpå mig och vi började hångla. Jag tog mina händer under hennes linne och vi log där och myste sen.


-Molly glöm aldrig att jag älskar sa jag och log


Molly log till svar och kysste mig.

När klockan blev kvart i elva så gick vi upp och åt frukost och sen åkte vi ner till stan och kollade lite och tog en fika och vi möte Janna och Roshi med på stan.  För Molly behövde en ny mobil för hennes log någonstans på havsbotten i atlanten. När vi köpte en ny Iphone5 en vit så åkte vi till bilen för att åka hem.





Molly’s perspektiv


Efter en härlig dag på stan med älsklingen och köpt en ny mobil och nu satt vi i bilen på väg hem. Så ringde Erics mobil det var Danny som undrade om vi ville följa med ut ikväll med nåra vänner. Vi tackade ja att följa med ut och vi ses hemma oss Danny runt halv sju sen. När vi kom hem så släppte vi ner kassarna och Eric lyfte upp mig från stolen precis när jag hade knutigt upp skorna och tagit av dom, så ställde han mig mot väggen och jag kände hans läppar mot mina och halsen, jag kände hans händer leta sig under mitt linne och sen lyfte Eric upp mig och bärde mig till sovrummet och satt sig ner med mig i knät och vi fortsatte hångla.


I nästa sekund så hade jag inte linnet på mig längre, så jag log där i kortbyxor och bh bredvid Eric och jag knäppte upp hans skjorta med. Jag log mot hans bröst och Eric smekte så jag somnade till en stund och det gjorde Eric med. Men vi vaknade när klockan blev halv fyra och vi gick upp och gjorde lite mat innan vi ska iväg till Danny senare.






Kl.21:30


Eric’s perspektiv


Vi hade precis kommit till en club och hade hur roligt som helst. Jag och Molly tog det ganska lugnt med att dricka, och hade mer kul med vännerna och dansade lite men vi gick hem tidigt för Molly orkade inte vara ute så mycket och med mycket folk än efter flygkraschen var hon inte helt återställt.

Så vi gick hem runt halv ett och det var härligt att komma hem nu och bara vara ensamma. När vi kom in och tagit av oss ytterkläderna så lyfte jag upp Molly och gick in till sovrummet och satt henne på sängen och Molly drog ner mig så jag hamnade ovanpå henne och sen kände jag hennes läppar mot mina i en kyss. Sen slutade det att vi log och hånglade, Molly tog av mig min skjorta och jag tog av Mollys linne så log vi där och myste och sen somnade vi varans armar.




Kapitel 27!! <3

Av Josefin - 11 februari 2013 16:30

Den här texten+bilden la Eric ut på sin instagram <3
Jag hoppas ni ser vad det står

Av Josefin - 11 februari 2013 10:28

Vad tycker ni om att dom är ihop? Dom är söta ihop men jag kommer ha svårt att se dom som ett par...

Av Josefin - 10 februari 2013 15:51

           

Tack Moa för dom fina bilderna! <3

ni hittar hennes blogg här nedanför :)

www.erickhaledhot.bloggplatsen.se


Av Josefin - 10 februari 2013 12:54

 

Nu finns avsnitt 4 av "Tone" uppe

http://www.tv2.no/play/underholdning/se-hele-fjerde-episode-av-tone-gratis-697584.html

Eric & Tone är för härliga :D <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards