ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under februari 2013

Av Josefin - 16 februari 2013 16:36

Av Josefin - 16 februari 2013 15:57

 

I torsdag så åkte Eric till Mexico på lite semester!!

vet inte hur länge han ska vara där, men härligt :)

jag hade gjärna vilja följa med han dit ;)

Av Josefin - 16 februari 2013 11:36

Av Josefin - 15 februari 2013 22:13

Nästa dag, hemma i Stockholm

 


Eric’s perspektiv

 


Klockan var halv åtta när vi vaknade och vi var snart framme i Stockholm igen, vi gick upp och gjorde oss iordning och packade ner det lilla vi hade med oss. När vi hade kommit av så lyste solen och vi gick hand i hand till bilen.

Vi åkte snabbt förbi en liten kiosk som var öppen och köpte något gott. När vi kom så satt vi oss i soffan och somnade där.  Jag vaknade av att Mollys mobil ringde, jag väckte henne och sa det.





Molly’s perspektiv

 


Klockan var halv elva när Eric väckte mig och sa att min mobil ringde, jag gick upp och svarade och det var Mimmi som undrade om dom kunde komma över ikväll och ha en myskväll och det kunde dom sa jag.

När jag la på och skulle gå tillbaka till vardagsrummet så ståg Eric bakom mig.


-Du skrämde mig sa jag.


-Det var inte meningen sa Eric och kysste mig.


-Jo Mimmi och Frida kommer över ikväll sa jag och log.


-Okej, skoj jag tänkte bjuda över Alex och J-son för jag blev så sugen på att spela FIFA nu sa Eric och log.


-Du är min lilla fotbollsnörd sa jag och log.


Eric log och lyfte upp och bärde mig till sovrummet och la mig i sängen och jag drog han med mig så han hamnade ovanpå mig och där log vi och hånglade en stund.





*




Senare på dagen runt halv fem

 


Molly’s perspektiv



Vi åkte snabbt ner till Ica och köpte lite gott tills ikväll innan dom kommer. När vi kom så var klockan kvar över fem och vi gjorde det fint i vardagsrummet och nu plingade det på dörren och det var Mimmi och Frida.


-Hej älskade systrar sa jag och gav dom en stor gruppkram sen gick vi in till vardagrummet där Eric satt.


-Hej Eric sa Mimmi och Frida.


-Hej sa Eric och gav dom en stor kram.


Efter en stund så hade J-son och Alex kommit och vi hade hur roligt som helst och sen slutade med att vi spelade lite FIFA och vi utmanade varann men först vad killarna tvungna att lära oss hur man spelar sen körde vi igång. Först mötte Frida-Alex sen var det Alex mot Mimmi sen Mimmi mot J-son och J-son emot Eric och jag fick möta Eric sen och det gick inte så bra för mig,   men vi hade hur roligt som helst och skrattade en del.

Sen ville jag, Mimmi och Frida spela charader och det gjorde vi med, först var det blandade lag sen körde vi killarna mot tjejerna och vi vann stort över killarna.




*



Klockan var halv elva när alla hade gått hem och vi gick och la oss för på en gång för vi var trötta efter en toppen kväll. Vi log i sängen och myste och pratade lite, men efter en stund så somnade vi i varans armar.

 


Nästa kapitel kan nog komma imorgon annars kommer det säkert på söndag :)

Kommentera Kram <3


Av Josefin - 15 februari 2013 15:59

 

Molly åker till Sydafrika på måndag för välgörenhetsorganisationen Star for life och jag ska vara där i 2 veckor..??

Av Josefin - 15 februari 2013 14:45

Av Josefin - 15 februari 2013 14:41

Av Josefin - 15 februari 2013 11:38

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards