ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under februari 2013

Av Josefin - 24 februari 2013 18:04

"Wanna take a ride?"

Av Josefin - 24 februari 2013 16:54

       


Molly’s perspektiv

 

Klockan var halv åtta när jag hörde hur duschen var på så Eric var vaken nu och jag orkade inte riktigt gå upp hen så jag log kvar i sängen och dröjde mig upp.  En jag behövde att gå på toa så jag gick upp och då kom Eric ut från badrummet med bara en handduk runt midjan.


-God morgon snygging sa jag och gav Eric en puss och sen smet jag in på toan.


Idag fick det bli leggings och jeans shorts, linne och min rödaskinnjacka med nitar på, så plattade jag mitt hår med.


Vi satt och åt frukost nere i matsalen med resten av teamet innan vi ska till stället där Eric ska uppträda senare idag.





Eric’s perspektiv

 

Vi satt i taxin på väg till arenan för att göra en soundcheck innan konserten ska börja.

När jag hade repat färdigt så åkte vi och åt lunch innan vi ska göra oss iordning för konserten som börjar klockan tre.


Vi kom tillbaka till arenan nu och gjorde oss klara för nu var klockan kvart i två. Jag tog en snabb dusch och klädde på mig mina intro kläder, Molly ståg och prata med Tomas och dansarna och sen gick hon in till min loge och satt sig i soffan.


-Så är du taggad nu för konserten? Sa Molly.


-Ja jag är hur taggad som helst för det sa jag och gick och satt mig bredvid Molly.


Jag lyfte upp Molly så hon satt i mitt knä och sen kände jag hennes läppar mot min i en kyss. vi blev avbrutna av Alex som kom in.


-Du kan du släppa Molly för en stund för det är dags snart sa Alex och flinade.


-Aldrig sa jag och kollade på Alex när han gick iväg.


Så reste sig Molly upp och sa.


-Det kanske är bäst att du går så inte dina fans blir besvikna sa Molly och log.

Jag log och tittade in i Molly’s underbara blåa ögon. Sen gick vi ut till scenen och såg publiken och jag blev mer taggad nu. Jag klev ut till scenen och började sjunga till ”Popular”


” Stop, don't say that it's impossible

 'Cause I know it's possible

 Though I know you never look my way

 I can say; you will one day

 I can say you will one day


-NU VILL JAG ATT NI SJUNGER MED!! ROPADE JAG


I will be popular, I will be popular

 I'm gonna get there, popular

 My body wants you girl

 My body wants you girl

 I'll get you when I'm popular

 I put my hands up in the light

 You see me dancing for my life

 I will be popular, I will be popular

 I'm gonna get there, popular”




*




Sen fortsatte mini-konserten med låtarna ”Manboy”, ”Break of dawn”, Marching (In the name of love)”, Rocket Science” och slutade med “Timeless”


- Thanks as hell for an amazing concert! I'm nothing without you, I love you from all my heart!!! Here's a song for you! Here comes the "Timeless"


Jag kollade på alla och tog en djupt andetag och tog dom första tonerna.


” I’ve got a glitch in my head

Hook me up with your lips

Heal my body with your kiss

You play tricks with my head

But you’re everything that’s fitting me

I’ve got a world to show you

I wanna know you

But time is moving way to fast

We gotta stop, we’re speeding

Freeze this feeling

And maybe we could slow it down, yeah”


När låten snart var slut så tog jag i dom sista tonerna.


” We could be timeless, yeah

We could be timeless”


- Thank you so very much for coming here! I love you from all my heart, Big love!!


Sen gick jag av scenen och Molly kom emot mig med en kram fast jag var genom svettig.


-Du var as grym sa Molly och log.


Jag log och gav Molly en puss på kinden sen stack jag och tog en snabb dusch och bytte om, för jag ska skriva lite autografer till dom som är kvar. Sen åker vi hem till hotellet för att gå ut och äta middag sen skulle det bli efterfest med.


När vi kom in till efterfesten på en klubb så kom det en massa journalister som vill ta bilder och göra en massa intervjuer, så ville dom ha en bild på mig och Molly och det fick dom med.

Sen när jag hade gjort alla intervjuer så hade vi skoj som helst och vi var en del på dansgolver och drack lite och vi skrattade och hade verklige hur roligt som helst och skrattade en del. Sen när klockan blev tre på natten så tog vi en taxi tillbaka till hotellet, och vi la oss på en gång och myste lite innan vi somnade.



Det avslutas novellen  ”Still loving it” och det kommer en fortsättning av den och ni får vara med och bestämma vad nästa ska heta genom att rösta på sidan av bloggen. Jag hoppas ni gillade den första delen av novellen och kommer älska nästa del av den!!

Första delen av novellen kan nog komma om en vecka så ni har en vecka på er att rösta vad den ska heta!! :)

Stor kram till er som läser novellen och läser bloggen med jag är ingenting utan er!  


Av Josefin - 24 februari 2013 15:00

Av Josefin - 24 februari 2013 14:57

Av Josefin - 24 februari 2013 10:22

Av Josefin - 23 februari 2013 17:49

  

"Driving and shit! Haha"

Av Josefin - 23 februari 2013 15:07

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards