ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under februari 2013

Av Josefin - 4 februari 2013 19:41

Eric’s perspektiv


Jag vaknade upp i sängen och klockan är elva, men det var inte samma sak när inte Molly var här bredvid mig i sängen. Jag gick upp och tog en dusch och åt frukost, men jag åt inte mycket för jag tänkte bara på Molly nu om hon levde. Jag åkte till studion en sväng idag, jag har inte varit där på 4dagar för jag har inte orkat göra något jag har bara varit orolig över Molly. När jag kom in så mötte jag Tomas.


-Hej Eric, hur är det med dig? Sa Tomas.


-Sådär sa jag och log lite grann.


-Jag förstår dig sa Tomas och gav Eric en kram.


När klockan var två så gick jag till bilen för att åka hem och då mötte jag Mimmi och Frida.


-Hej Eric sa dom.


-Hej på er sa jag.


-Hur är det med dig? Sa Mimmi.


-Jo sådär, hur är det med er?


-Inget bra, vi är oroliga över Molly hela tiden sa Frida.


-Det är vi alla sa jag och gav dom en varsin kram innan jag åkte hem.




På en öde ö någonstans i atlanten


Det har gått en vecka nu sen planet kraschade och jag har haft tur att jag överlede, och idag har jag bestämt att jag ska utforska ön om det finns några mer på ön. När jag hade kommit en bit in i skogen så började det bli mörkt och jag kom inte ihåg vägen tillbaka till stranden, men då såg jag ett ljus lite längre bort. Jag gick mot den och sen såg jag nåra människor sitta runt den och det blev jag glad över att det fanns andra på ön, jag gick fram en bit och då såg en mig och kom emot mig.


-Hej sa en liten flicka och kollade på mig.


-Hej sa jag och log.


-Vill du komma och sätta dig vid oss? Sa flickan.


-Ja gjärna sa jag och log.


När jag kom till elden så såg dom andra mig och dom hälsade på mig.


-Hej sa pappa Tomas och presentera dom andra, här är Maria och vår äldre dotter Nina och lillasystern Ida.


-Hej på er, jag heter Molly sa jag och log.


Och då kände Nina igen henne.


-Du är ju Molly Sandén! Sa Nina med ett leende på läpparna.


Jag log mot henne.


-Jag älskar din musik och du är världens bästa förebild, och du och Eric är världens finaste par sa Nina med ett stort leende på läpparna igen.


-Tack så mycket, det värmer när du säger att du gillar min musik sa jag och log.


Vi satt runt elden och pratade om dom och om mig en hel del. Tills Nina kom på en sak.


-Jo vi alla vi ju komma bort från den här ön sa hon.


-Ja sa vi alla.


-Ska vi inte försöka bygga en flotte sa Nina.


-Det tycker jag vi kan göra sa mamma Maria och kramade om Nina.


-Då börjar operation att försöka komma hem imorgon sa jag.


Vi gick och la oss nu för imorgon är det en stor dag, vi ska försöka komma hem imorgon. Det värmde i mig när jag tänkte på att vi ska försöka komma hem imorgon hem till min älskling som jag saknar så himla mycket.




Nästa kapitel kommer nog på onsdag eller torsdag, vi får se. Kommentera! Kram <3



Av Josefin - 4 februari 2013 12:14

Av Josefin - 3 februari 2013 15:48

Av Josefin - 3 februari 2013 12:29

Av Josefin - 2 februari 2013 14:35

Av Josefin - 2 februari 2013 12:00

Av Josefin - 1 februari 2013 19:32

Av Josefin - 1 februari 2013 19:32

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards