ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Josefin - 21 februari 2013 19:42

     


Molly’s perspektiv

 

Klockan var tio när jag vaknade och Eric log inte bredvid mig bara en lapp på hans kudde.


God morgon sötnos!

När du vaknar så är jag på väg till London och kommer hem om 2veckor, saknar dig redan enormt mycket<3 du får ha det så bra älskling Puss & kram från din Eric”

 

Jag blev varm inom mig när jag läste det och log för mig själv, jag saknar honom redan. Jag gick upp och tog en dusch innan jag ska dra iväg till studion och sen hem till mamma och mina underbara systrar på en middag.





Eric’s perspektiv

 

Klockan var tolv när vi landade i London och vi åkte till hotellet och lämnade våra väskor sen åkte vi till stället jag skulle ha spelningen om 2 dagar och det var hur häftigt att min musik kom hit och dom älskade den. Jag och J-son ståg och skojade lite och så ringde min mobil det var Molly, jag gick undan en sväng och svarade.


-Hej älskling! Sa jag med glädje i rösten.


-Hej snygging! Hur går det i London? Sa Molly.


-Jo det går bra, vi har precis kommit till stället där jag ska spela om 2 dagar och sånt. Vad har du haft för dig idag? sa jag.


-Ok, har varit i studion hela dagen och sen åkte jag hem till min mamma och åt middag där och nu slappar jag framför tv:n. Men jag saknar dig enormt mycket sa Molly.


-Och jag saknar dig så himla mycket så det inte går att förklara sa jag.


Sen hörde jag att Tomas ropade på mig att jag skulle komma.


-Men nu måste jag gå nu, men jag ringer ikväll puss sötnos.


-Okej, hälsa dom andra ifrån mig. puss sa Molly och sen la jag på och gick mot Tomas och dom andra.



*




Klockan var åtta när jag kom tillbaka till hotellet efter en middag med hela teamet och jag gick och la mig i sängen och kollade på tv och ringe Molly och pratade en stund med henne.






Molly’s perspektiv

 

Nästa dag så ringde jag till Tomas och frågade vilket hotell Eric och dom bodde på för jag tänkte överraska Eric och Tomas lovade inte att säga något och hålla han borta från hotellet under dagen. Så jag packade och åkte till flygplatsen sen för flyget går klockan två, ska bli så himla skoj att överraska Eric och se hans min.

Nu satt jag på flyget mot London och jag har fått flera sms av Eric och undra vad jag gjorde och jag svarade att jag var i studion.


När jag kom fram så var klockan sex och jag tog en taxi till hotellet där dom bodde och fick en extra nyckel till Erics rum av personalen och åkte upp dit och gömde min väska lite och gick in till badrummet så Eric inte skulle se mig på en gång, för han är på väg hit skrev Tomas till mig.





Eric’s perspektiv

 

Nu var jag på väg till hotellet efter ett hela dagen av att repa in allting så jag är helt slut nu. Jag åkte upp till min våning och när jag kom in på rummet så kände jag att det var någon här men jag såg ingen, så kom det ett par händer framför mina ögon.


-Vem är det? Sa jag.


-Det kan du gissa sa Molly.


Molly tog bort händerna och jag vände mig och såg henne i ögonen med ett stort leende och kysste henne och sen lyfte jag upp henne och satt henne i mitt knä på sängen och Molly knuffade ner mig mot sängen och satt sig på mig.


-Jag är super glad över att du kom hit, men hur visste du vilket hotell jag bodde på? Sa Eric frågande när han tog bort håret från Mollys ansikte.


-Tomas sa vilket hotell ni bodde på sa Molly och log.


-Okej, men jag är hur glad som helst över att du är här nu sa jag och drog ner Molly mot mig och lät mina händer glida under hennes t-shirt och Molly tog av mig mitt linne så jag tog av Mollys tröja så det är rättvis sa jag och log, Molly flinade bara mot mig, sen började vi hångla.


Efter en stund så beställde vi roomservice upp på rummet för vi blev hungriga och sen log vi i sängen och kollade på tv och myste innan vi somnade vid elva för imorgon så är konserten och det ska bli hur skoj som helst med min första konsert i London.



Nästa kapitel kommer nog imorgon eller under helgen om jag hinner annars kommer det under veckan för jag har sportlov då, men kommentera vad ni tycker! :) Kram <3

Av Josefin - 21 februari 2013 12:14

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards