ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Still Loving it Kapitel 33

Av Josefin - 20 februari 2013 20:01

 


Eric’s perspektiv

 

Jag satt i studion och skrev ny musik när Tomas kommer in med goda nyheter att vi ska till London för jag har fått en spelning där och vi åker redan imorgon och stannar där i 2veckor för vi fick chans att jobba med nåra där för min nästa platta, jag tog upp min mobil för jag var tvungen att berätta för Molly om nyheten och hon blev lika glad som jag och sen fortsatte vi att skapa musik till min nästa platta som ska komma ut i vår.

Sen gick vi ut och tod en lunch för vi jobbar sent idag, så jag sms:ade Molly att dom kunde komma för vi skulle ta en lunch tillsammans idag. När vi ståg utanför restaurangen så kom Molly och Roshana runt hörnet på en affär.


-Hej älskling sa jag och gav Molly en puss på pannan.


-Hej snygging sa Molly och log.


Sen gick vi in till restaurangen och beställde mat. Klockan var halv två när vi kom till studion igen.





Molly’s perspektiv

 

Idag var jag en sväng till studion sen gick jag på stan med älskade Roshana och tog en lunch med Eric och hans team. Sen åkte jag hem och slappade lite där, för jag kände att jag började bli lite förkyld så jag vilade i soffan resten av dagen framför tv:n.

Somnade till i soffan och vaknade inte förrän Eric kom hem vid åtta och det snurrade till i huvudet när jag skulle resa mig för att gå på toa, så Eric hållde i mig när jag skulle gå till badrummet.





Eric’s perspektiv

 

Klockan var strax efter åtta när jag kom hem och Molly log i soffan och sov men vaknade till när jag kom, jag hjälpte henne till toan för hon sa att det började snurra till i huvudet när hon skulle resa sig. När jag var i köket så hörde jag en duns och sprang till badrummet och där log Molly på golvet.


-Molly hur är det med dig? Sa jag orolig och satt mig bredvid Molly på golvet


-Det gick bra, jag reste mig för snabbt så det snurrade till men det gick bra sa Molly och reste sig sakta upp.


-Är du säker sa Eric och tittade in i Mollys ögon.


-Ja det är jag sa Molly och pussade Eric på kinden.


Jag lyfte upp Molly och bärde in henne till sovrummet och la henne på sängen och Molly drog med mig ner så jag hamnade ovanpå henne och sen kändes jag hennes läppar mot mina i en perfekt kyss. jag lätt mina händer leta sig under hennes linne och sen log den på golvet efter ett tag och Molly hade tagit av mig min tröja med. Jag rullade runt så jag log bredvid Molly och sen lyfte jag upp henne så hon hamnade ovanpå mig och det slutade med att vi log och hångla.


Sen kom jag på att jag var tvungen att packa för jag ska åka till London för en konsert så ska vi stanna där i 2veckor för vi fick ett sammarbeta med ett gäng där ett tag och dom kunde bara nu dom här veckorna. Det ska bli hur roligt som helst men jag kommer att sakna min älskade Molly så himla mycket.

Molly log i sängen när jag packade under tiden.


-Jag kommer sakna dig enormt mycket när du är i London i 2veckor sa Molly.


-Och jag kommer att sakna dig sa jag och satt mig bredvid Molly på sängen och gav henne en puss sen fortsatte jag och packa klart det sista.


När jag packade klart så gjorde vi lite kvällsmat för vi var hungriga nu efter det gick vi och la oss för jag ska upp tidigt imorgon för att åka till studion och möta upp teamet innan vi ska åka till London. Vi log och myste innan vi somnade, jag la min arm runt Molly som och smekte henne och sen lyfte jag upp henne så hon satt ovanpå mig och jag drog av Molly mitt linne som hon hade tagit av mig och kastade det på golvet och där slutade med att vi log och hånglade. Så efter en stund så somnade vi tätt intill varann.



Nästa kapitel kommer nog till helgen :)

kom med tips vad nästa del av novellen ska heta med Eric eller Molly's låtar... för det är inte långt kvar tills den här delen är slut

 
 
saadetjej

saadetjej

20 februari 2013 22:13

jätte bra !!



döpp typ den till samma himmel

http://www.saadesanden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards