ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Still Loving it Kapitel 31

Av Josefin - 17 februari 2013 13:33

   


Molly’s perspektiv

 

Jag vaknade av att solen lyste in på mig genom fönstret, jag vände mig om men ingen Eric log och då precis så hörde jag hur någon kom ut från duschen. jag låstas sova när Eric kom in till sovrummet igen, han gick till garderoben och Eric skvatt till när jag sa god morgon till han.


-Jag trodde du sov sa han och kollade på mig.


-Nepp sa jag och log.


Eric kom emot mig efter han tagit på sig byxorna och satt sig ner. Jag kände hur det droppade från hans hår mot mig och sen kände jag hans fuktiga läppar mot mina i kyss och jag drog ner Eric så han log ovanpå mig och jag kände hans händer reta sig under mitt linne. Sen la sig Eric på rygg och jag la mitt huvud mot hans mage och han smekte mig på ryggen.


-Jag älskar dig sa jag och tittade upp mot Eric.


-Och jag älskar dig sa Eric och kysste mig.





*





Klockan 14.00

 

Eric’s perspektiv

 

Klockan var två och det var hur fint väder som helst ute så vi tänkte gå iväg och ha picknik idag en stund, så vi packade ner lite fika och lite vin och gick ut sen och det var hur härligt som helst at komma ut. Vi gick hand i hand och gick ganska långt tills vi kom till en liten strand som det inte fanns så mycket folk så vi la ut filten och la oss där på och bara vilade en stund och helt plötsligt så gick Molly upp och gick till vattnet, jag satt mig upp och kollade på henne när hon ståg där vid vattnet. Så vacker Molly är tänkte jag för mig själv och sen gick jag fram till henne och kramade om henne bakom från, Molly håller i mina armar och sen vände hon sig om och kollade rakt in i mina ögon.


-Du vet väl att du är världens finaste människa på denna jord sa Molly och log.


-Det är du med och världens mest underbaraste, snyggaste människa med sa jag och log och nästa sekund så kändes jag hennes läppar mot mina i en perfekt kyss.


Sen gick vi tillbaka till filten och packade upp lite fika och två glas och vin och det var hur gott som helst och sen log vi och vila och bara njöt av livet tills jag kände en regndroppe komma på min kind.


-Molly det börjar regna sa jag.


Vi ställde oss upp och packade snabbt ner sakerna och sprang till den närmaste busshållsplats men vi hann bli rejält blöta och då skojade Molly till det.


-Nu kan du sjunga manboy sa Molly och skrattade tyst.


-Hahaha, du ska få sa Eric och log en lurig min.


Jag kollade på Molly och hon såg ut som att frysa så jag tog upp filten och la den runt henne och drog henne närmare mig så jag kunde värma henne.

Nu kom äntligen bussen och vi satt oss längst bak och vi var helt ensamma i bussen förutom busschauffören da.


När vi kom hem så var vi helt genom blöta så vi bytte om till mjukisbyxor och linne och la allt blöta kläder på tork. Sen la vi oss i soffan och myste framför tv:n, Molly somnade på min axel så jag lyfte upp henne och la henne i sängen efter jag hjälpte av henne med byxorna så bäddade jag ner henne sen, jag gick bara på toa först sen gick jag och la mig med. Då såg jag att Molly hade vaknat.


-Så du är vaken nu sa jag och tittade in i hennes underbara ögon.


-Ja sa Molly och log och kom närmare mig. jag kramade om henne och pussade Molly på pannan sen så somnade vi.

 
 
Elvira

Elvira

18 februari 2013 06:50

Fin blogg! Kolla gärna in min och lägg en liten kommentar!

http://Elvirasimonius.bloggplatsen.se

Josefin

18 februari 2013 17:14

Tack! :)
ja det kan jag göra

 
saadesgirlfrend

saadesgirlfrend

18 februari 2013 11:38

vilka bra kapitel !!!!!!!!

http://www.saadesanden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards