ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Josefin - 14 februari 2013 20:47

   


Senare på kvällen

 

Molly’s perspektiv

 

Klockan var nio när vi gick till baren och hängde där och drack lite. Vi hade hur roligt som helst vi danasade och träffa nåra trevliga personer med.

När klockan blev tio så gick vi ut för lite luft för det verkligen varmt där inne och det var härligt. Vi ståg längst ut och Eric höll om mig, det kändes som jag var med i titanic när jag ståg här och kollade ut över havet med den personen som betyder allt för mig.

Jag vände mig och såg in i hans ögon som glittrade och det gjorde mig varm i hela kroppen.





Eric’s perspektiv

 

Vi gick ut för att få lite frisk luft och det var härligt nu. Vi ståg där ute ett tag och tittade ut över havet och jag hållde om Molly och sen vände hon sig om och hennes ögon glittrade i månskenet. Jag tog bort nåra hårstrål från Mollys ansikte och sen kände jag hennes läppar mot mina i en kyss.


-fryser du? Sa jag.


-Ja lite sa Molly.


Jag tog av mig min kavaj och la den runt Molly axlar.


-Kommer inte du frysa? Sa Molly och tittade på mig.


-Nej det kommer jag inte sa jag.





*




Molly’s perspektiv


När klockan blev kvart över tolv så gick vi till hytten för att sova. När vi kom in och tagit a oss skorna så drog jag med Eric ner till sängen och vi började hångla, jag kände hur Eric letande sig under min tunika och snart log den på golvet och jag tog av Eric sin skjorta. Jag log och tänkte på hur mycket jag älskar Eric och hur mycket han betyder för mig. sen kände jag Erics läppar på min hans. Sen efter ett tag så somnade vi i varans armar.




Där kom kapitel 29 med, :) <3

Kommentera, kram!


Av Josefin - 14 februari 2013 18:02

     


Nästa dag

 

Klockan var halv tio när jag vaknade, jag vände mig om men såg inte Eric men det låg en lapp på kudden.


God morgon älskling! Hoppas du har sovit bra, jag är i studion till kl.13:30 sen är jag bara din.

Ps: det finns frukost i kylskåpet.

Puss och Kram din Eric”

 

Jag log när jag läste det flera gånger. Sen gick jag upp och gick ut till köket och på bordet ståg det en vas med röda rosor och så såg jag en kort och jag log i hela mig när jag läst kortet.


”Du är min söta prinsessa!<3

Du gör min dag med ditt leende.

Jag är ingenting utan dig, det är du som gör att jag orkar jobba så hårt som jag gör nu!

Glöm aldrig att jag älskar dig föralltid! <3

Massa pussar & kramar till världens underbaraste flickvän!!

/Eric <3”

 

Jag läste om det flera gånger och det värmde i mig med kärlek och hur mycket jag älskar Eric. Sen gick jag till kylskåpet och där ståg pannkakor som Eric hade stekt jag värmde nåra i mikron och tog fram smör och socker och gick och satt mig i vardagsrummet och kollade på tv medan jag åt.


Klockan var halv tolv när jag åkte ner till stan med mina systrar och fikade med dom och shoppade lite. Jag kollade på en alla hjärtans dags-present till Eric och jag hittade en snygg present.

Sen när klockan närmade sig ett så sa jag hejdå till Mimmi och Frida och bestämde mig för att gå till Erics studio och överraska honom.





Eric’s perspektiv

 

Just nu var jag i studion och spelade in en låt till min nästa platta och den kommer bli hur grym som helst känner jag. När jag precis klev ut ur inspelningsstudio så kom Molly in, jag gick fram och pusade henne på pannan.


-Så hur går det här? Sa Molly


-Jo det går jätte bra sa jag och la min arm runt Mollys axlar.



*


Nu kom vi hem igen och klockan var två, jag hoppade in i duschen snabbt och gjorde mig klar för jag har en överraskning till Molly senare idag. När jag kom in till sovrummet så kom Molly in med en present i handen.


-Vad har du där? Sa jag och log.


-en liten present till dig sötnos sa Molly och log.


-men det behövde du inte sa jag.


-Jag vet, men jag kände för det för du gör så mycket för mig sa Molly och log.


-Okej sa jag öppnade och den.


-Så vad tycker? Sa Molly.


-Super snygg sa jag och kysste Molly.


-Så ska du inte prova den.


Molly gick ut medan jag satt på min kläderna och den nya skjortan som jag fick av Molly.




*




Kl.17:30

 


Molly’s perspektiv

 

Eric var hur snygg som helst i skjortan som han fick av mig och nu sa Eric att vi skulle åka någonstans, så vi hoppade in i hans bil och efter en stund bildfärd så började jag ana vart vi skulle.


-Eric ska vi på en kryssning eller? Sa jag leende.


-Ja det hade jag tänkt mig sa Eric och parkerade bilen.


När vi kom ombord på båten och hittade våran hytt så lyfte Eric upp mig och satt mig i sängen och jag hållde fast honom så han hamnade ovanpå mig och innan jag hann säga något så kände jag hans läppar mot mina i en kyss och hans händer leta sig under min blues och jag lekte med hans hår.


-Jag älskar dig Eric Khaled Saade!


-Och jag älskar dig Molly My Marianne Sandén! Sa Eric.




Där kom kapitel 28, en alla hjärtans dag kapitel blev det idag <3

vad tycker ni? kommentera Kram!!



Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards