ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Josefin - 9 februari 2013 22:04

"Manboy-Maj-Gull:
Refräng:
Maj-Gull, Maj-Gull
Ja, hon hette Maj-Gull.
Vi var systrar men hon tog min man...
Jädra häxa, vilken mara, dra åt skogen du!"


"Pensionär (Popular)"

"Ann-Louise:
Unga tror att livet ska ta slut.
När man blir en mogen brud.
Siw:
Jag har jobbat, aldrig suttit still,
Slitit hårt för min familj.
Towa:
Nu så gör jag som jag vill!

Refräng:
Alla:
För jag är pensionär
Ja, jag är pensionär
Och livet börjar faktiskt där
För jag har jobbat hårt,
Men nu är valet vårt,
Man väljer själv som pensionär.
Först nu så gör jag som jag vill.
Ja, jag kan ta ett vinglas till.
För jag är pensionär,
Ja, jag är pensionär.
En stolt och kaxig pensionär.
Repris:
Och när jag in på bussen går,
- Alla ungdomarna står.
För jag är pensionär,
Ja, jag är pensionäääääääääär.
Pensionär."

Av Josefin - 9 februari 2013 14:55

   

Av Josefin - 9 februari 2013 12:26

   

Klicka på länken för att se en video från norska Se&Hör

 http://www.seher.no/911234/tone-damli-forsoeker-aa-spleise-eric-saade-med-alexandra-joner

Av Josefin - 9 februari 2013 10:41

Eric’s perspektiv


Jag var i köket och gjorde lite mat medan Molly duschade och jag var så lycklig ingen när Molly äntligen är hemma igen. Hon har förändras lite och blivit mer mager och lite sår i ansiktet men annars är hon helst okej. Jag dukade fram i vardagsrummet och när jag var i köket så kom Molly bakom mig och kramade om mig, jag vände mig om och kollade in i Molly’s underbara blåa ögon och nästa sekund så kände jag hennes läppar mot mina i en kyss.


-Är maten färdig sa Molly sen.


-Ja det är den och det är dukat i vardagsrummet sa jag och log.


Vi gick ut till vardagsrummet och hållde varans händer.  Vi satt och kollade på tv:n när vi åt och Molly var verkligen hungrig men det är inte så konstigt när hon har suttit fast på en ö mitt i havet i nästan 2veckor.  Jag log och kollade på Molly när hon äter.


-Vad är det? Sa Molly och log mot mig.


-Dig och hur mycket jag har saknat dig sa jag och la min arm runt Molly’s axlar.


-Och jag har saknat dig enormt mycket sa Molly och kollade in i mina ögon.


Precis när Molly skulle säga något mer så kysste jag henne och sen lyfte jag upp Molly så hon satt i mitt knä.



*



När klockan blev elva så gick vi och la oss, vi myste lite först och pratade lite innan vi somnade.


-Det är så härligt att ligga i sin egen säng sa Molly och log.


Jag log och kollade in i Molly’s underbara ögon och kysste henne sen, efter en stund så somnade vi i varandras armar.





Nästa dag


Eric’s perspektiv


Klockan var halv tolv när vi vaknade och vi log kvar i sängen och myste lite och jag lyfte upp Molly så hon satt ovanpå mig och hon böjde sig ner och sen kände jag hennes läppar mot mina i en kyss och brunch för det var lite sen frukost innan vi ska åka hem till Mollys familj senare.




Molly’s perspektiv


Klockan var halv två när vi satt i bilen på väg hem till min familj och det ska bli härligt att se dom nu, jag hållde i Erics ena hand hela tiden medan han körde med den andra. När vi kom fram och parkerade bilen så gick vi till huset han i hand och plingade på och det var Mimmi som öppnade och jag såg glädjen i hennes ögon och vi kramades hur länge som helst och när vi kom in så fick jag hur många kramar som hest och jag kände kärleken nu efter allt som har hänt. Vi stannade på middag och hängde med min familj hela dagen och bara myste.


När klockan blev halv åtta så åkte vi hem och sa hejdå till alla och gick ut till bilen. Vi var hemma igen vid åtta ungefär och när vi hade tagit av oss skorna och jackorna så lyfte Eric upp mig och bärde mig till sovrummet och satt mig på sängen och jag drog ner Eric till mig så han kom ovanpå mig och kysste han.  Jag knäppte upp hans skjorta och tog av den och jag kände att Eric tog av mig mitt linne, Eric rullade runt så han log bredvid mig och lyfte upp mig så jag satt ovanpå honom.


-Du betyder allt för mig sa jag och lekte med Erics hår.


-Och du betyder allt för mig sa Eric och log.


Jag böjde mig ner och kysste honom. Sen slutade med att vi hånglade, jag la mig bredvid Eric och jag kände hans hand smeka mig på sidan och jag kollade in i hans underbara ögon som jag har saknat så himla mycket, det värmde i mig när jag såg Erics leende.


Vi log i sängen och jag log med mitt huvud på Erics mage och han smekte mig på ryggen. Jag tittade upp mot hans ögon och kysste honom. Sen när klockan blev halv sex så bestämde vi oss för att beställa pizza så Eric ringde och beställde en familjepizza och jag gick på toa, sen gick jag till vardagsrummet och gjorde lite mysigt med tända ljus. Sen kände jag Erics armar runt mig och jag vände mig om kysste Eric.



*



Nu satt vi och åt pizzan och sen log vi i soffan och kollade på tv, Molly somnade och jag somnade till jag med men vaknade när klockan var halv tolv. Jag lyfte upp Molly och la bäddade ner henne i sängen och sen la jag mig med och la mina armar runt Molly och somnade sen.



Kapitel 16, kommentera!! <3 nästa kanske kommer imorgon kväll annars kommer det till veckan Kram <3

Av Josefin - 9 februari 2013 09:34

"Good night! #Sleep"

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards