ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefin - 25 januari 2013 12:13

Av Josefin - 25 januari 2013 12:12

Av Josefin - 24 januari 2013 18:07

Du får krya på dig Eric, massa kärlek till dig från mig och bloggen!! hoppas du mår bättre snart   

Av Josefin - 24 januari 2013 18:05

Av Josefin - 24 januari 2013 17:58

   



Nästa dag


Klockan var tolv och vi hållde på att packa klart det sista nu för vi ska åka hem idag till Sverige och flyget går vid halv fyra. Eric satt i sängen och packade ner lite men jag sa att jag kunde packa klart så han får vila ryggen men det ville han inte.


När vi var färdiga satt vi oss ute på balkongen och solade lite där, vi bestämde att slappa på hotellet innan vi ska åka till flygplatsen sen. Efter en härlig lunch på hotellet så åkte vi till flygplatsen för klockan var kvart över två nu.





Flygplatsen


Nu kom vi till flygplatsen och klockan kvart i tre och vi satt oss vid ett fik och väntade tills vårt flyg kom in. Vi köpte något att dricka innan vi gick till vår gate.



*



Nu satt vi på flyget och det har precis lyft.

-Äntligen är vi på väg hem sa Molly och tog Erics hand.


-Ja jag håller med dig, det ska bli härligt att komma hem sa Eric och gav Molly en puss på munnen.


Resten av resan så sov vi för vi och vaknade när dom ropade ut att vi skulle landa snart och sa att vi ska sätta på oss säkerhetsbältet.



*



När vi kom ut från flygplatsen så var det massa journalister utanför.

-Hej Eric och Molly, hur var smekmånaden? Sa en.


-Molly är du med barn? Sa en annan journalist.


Men vi fick hjälp av säkerhetsvakten att komma fram till en taxi, så fort vi hoppade in så åkte den iväg hem till Birkastan.

-Det märks att vi är hemma nu sa Molly och kollade på Eric.


-Ja det gör det sa Eric och log la sin arm runt Molly.




*



Birkastan


Nu är vi äntligen hemma och klockan var kvart över tio. Vi bytte om till myskläder och myste ner oss i soffan och kollade på en film som gick på tv:n nu. Eric la sin arm runt mina axlar och smekte mig på armen, när klockan var halv tolv så gick vi och la oss för vi somnade nästan i soffan nu. Vi log och pratade lite innan vi somnade.


-God natt min skatt sa Eric och log.


-God natt min lilla plutt sa Molly och gav Eric en puss på kinden.


Jag skulle säga något mer men han inte för jag kände Erics läppar mot mina i en kyss och hans händer letade sig under mitt linne och han drog mig närmare sig.

Sen efter stund så somnade vi i varans armar.




Kapitel 20 kommer imorgon, men kommentera vad ni tycker. Kram <3



Av Josefin - 24 januari 2013 12:30

Av Josefin - 23 januari 2013 12:43

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards