ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Josefin - 31 januari 2013 19:15

     


Molly’s perspektiv


Jag satt på flygplanet på väg till LA och allt var hur bra som helst, när det plötsligt kom en blixt på ena vingen och började brinna, jag började bli orolig om vi kommer klara oss till LA. Piloten ropade ut att alla ska sätta på sig säkerhetsbältet och försöka lunga ner sig men ingen kunde göra det för det var familjer med småbarn med på planet som skrek. I nästa ögonblick så kom det en till blixt på andra vingen och vi störtade rakt ner i vattnet. Flygplanet slet sönder och sjönk ner till botten men jag lyckas komma åt en liten bit av planet som jag kunde flyta på.




Samtidigt i Stockholm i Birkastan hos Eric


Jag satt i soffan och kollade rakt in i väggen och kunde inte fatta det. Molly min älskade Molly är någonstans ute i havs i atlanten och försöker hålla sig till liv. Jag försökte hålla i tårarna men det gick inte, jag satt inne i lägenheten hela dagen jag kunde inte göra något jag var för orolig över Molly om hon klarade sig. Jag rycktes upp sen av att det plingade på dörren, jag torkade på nåra tårar och gick och öppnade och där ståg J-son.


-Hur är läget bro? Sa J-son och såg in i mina ögon som var helt planka efter att jag hade gråtit lite.


-Inget, vidare sa jag och vi gick in till vardagsrummet och satt oss där.


-Har du bara suttit här hela dagen? Sa J-son.


-Ja det har jag, jag vet inte vad jag ska göra tänker bara på Molly nu.


-Okej, jag förstår det nu. Men du kan ju inte sitta här hela dagarna sa J-son och kollade på Eric.


-Jo det kan jag sa jag.


-Men om du vill det, ska vi göra nått skoj så du får upp humöret lite, som att spela FIFA sa J-son sen.


-Har verkligen ingen lust med det nu bro, har inte lust med något.


-Okej, men då går jag då om du inte vill göra något sa J-son och reste sig för att gå.


-Du J-son förlåt att jag inte vill göra något nu men jag är för orolig över Molly nu.


-Jag förstår det, men skicka ett sms när du orkar göra något sa J-son och gav Eric en kram, sen gick han.





4dagar sen

 


Molly’s perspektiv


Det har gått 4 dagar sen planet kraschade och jag sitter fast på en ö mitt ute i havet någonstans. Jag försöker hitta mat men det finns inte så mycket förutom kokosnötter men det sitter fast högst uppe i träderna om dom inte har trillat ner. Men det ända som jag fick energi av är den lilla ringen på min mitt finger, den ger mig hopp och det finns en person hemma i Stockholm som betyder allt för mig och på något ska jag komma hem till Eric!!

Jag gick längst vattnet och letade efter mat men jag hade inte så mycket förutom lite bär och nåra kokosnötter som har trillat ner men dom visste jag inte hur jag ska få upp dem. När det börjar bli mörkare ute så gjorde jag en eld vid vattnet och la mig och sov.



Av Josefin - 31 januari 2013 12:06

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards