ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Josefin - 30 januari 2013 17:31

     



Måndag morgon


Klockan var kvart över åtta och vi satt och åt frukost innan vi ska iväg till studion. När vi gick till hallen för att ta på oss ytterkläderna så kom Molly på en sak.


-Jo älskling, i övermorgon ska jag åka till LA för en 2veckor och skriva musik.


-Okej, skoj men det kommer bli tomt utan dig här hemma sa Eric och log.


-Men det kommer gå snabbt sa Molly och gav Eric en puss kinden.


Sen gick vi ut till bilen för att köra iväg till studion, jag släppte av Molly först sen åkte jag till min där jag mötte J-son.

-Tjena bro sa J-son och kom mot Eric och gav varann en kram.


-Tjena bro, nu ska vi skriva grym musik sa Eric.



Eric’s perspektiv


När jag hade kört Molly till hennes studio så åkte jag till min och där mötte jag J-son på väg in.

Vi satt i studion hela dagen och skrev och spelade in nåra nya låtar och när klockan blev halv sex så kom Molly och jag var så inne i låtskrivande så jag märkte in när Molly kom in, så hon smög bakom mig och satt sina händer framför mina ögon.

-Vem är det sa jag?


-Det kan du gissa? Sa Molly.

Jag log och vände mig om och satt Molly i mitt knä och kysste henne sen.




Hemma i Birkastan


När vi kom hem så var klockan hav nio vi åkte till en restaurang och åt middag ute ikväll, så nu var vi mätte och trötta. Vi bytte om till mjukisbyxor och linne och myste ner oss i soffan. Jag log mot Eric axel och somnade sen efter ett tag.



Eric’s perspektiv


Vi log i soffan och kollade på tv och Molly somnade på min axel och jag somnade också till en stund med vaknade sen och såg att klockan var halv elva. Jag lyfte upp Molly och bärde in henne till sovrummet och bäddade ner henne så gick jag och la mig med.




Övermorgon, onsdag

 


Molly’s perspektiv


Klockan var halv sex och jag satt vid tv:n och åt frukost innan jag ska åka iväg till flygplatsen för att åka till LA . Eric log och sov fortfarande, när klockan blev kvart över sex så var jag tvungen att åka för mitt flyg går halv åtta, jag gick in till sovrummet och sa hejdå till Eric som vaknade till lite sen var jag tvungen att åka iväg till flyget om jag ska hinna med.




Eric’s perspektiv


Jag gick upp och gick ut till vardagsrummet och satt på tv:n det var nyheter nu och jag skulle precis byta kanal när dom sa att ett flygplan har kraschad mitt ute på havet och det blev jag orolig om det var Mollys plan men det kunde väl inte vara det. Nu fick dom fram flygplanets nummer och jag sprang och hämtade kopia av Mollys biljett och hoppas att dom skulle säga numret igen och det gjorde dom.

Jag var tvungen att sätta mig ner, jag kunde inte tänka eller se det framför mig det var det flygplanet som störtade det som Molly satt i, det kunde inte vara sant men ändå var de det…..



.........

Av Josefin - 30 januari 2013 15:43

"#Vocals"

Av Josefin - 30 januari 2013 12:18

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards