ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Josefin - 26 januari 2013 16:16

   


Nästa dag

 

Klockan var halv elva när jag vaknade av att det luktade ute i köket, jag gick upp och gick ut till köket där Molly ståg och stekte våfflor.


-God morgon sötnos sa Eric och kramade Molly bakomfrån.


-God morgon älskling sa Molly och vände sig om när hon gjorde klart den sista våfflan och gav Eric en kyss.


-Är du hungrig? Frågade Molly.


-Ja jag är hur hungrig som helst sa Eric och log.


Vi gick och satt oss vid bordet när vi hade tagit fram bestick och tallrik och började äta.

-Det var hur gått som helst sa Eric och tog sista biten av våfflan i munnen.


Molly log och tog en tugga med av sin våffla som var kvar.



*



När klockan var ett så åkte vi iväg till studion för att jobba, Eric släppte av mig först vid min.


-Har det så skoj nu sa Eric och gav Molly en puss.


-Du med och ta det lugnt med ryggen sa Molly.


-Ja det ska jag sa Eric och log.



*



Vi satt i studion hela dagen och hållde på att skriva ny musik. Klockan var halv tre när jag fick ett sms av Molly att hon är med Roshana idag och kommer hem lite senare ikväll, jag svarade snabbt och fortsatte och skapa musik med J-son och Jason Gill.




Klockan 18:30


Nu satt jag i bilen på väg hem efter en heldag i studion och jag var trött ikväll, så det blir att slappa framför tv:n när jag kommer hem.



*




Jag log i soffan och slappade när jag hörde att dörren öppnades och sen hörde jag Mollys underbara röst. Molly kom in till vardagsrummet och satt sig ner i soffan.


-Hej älskling sa Molly och gav Eric en puss på kinden.


-Hej sweetheart sa Eric, hur var det med Roshana? Sa Eric sen.


-Jo det var bara bra med henne.



*



Vi log i soffan myste och kollade på ”Dagboken” tills klockan blev elva för då gick vi och la oss.

Vi log och pratade lite och myste i sängen innan vi somnade.




Förlåt att det inte kom ett kapitel igår som jag sa men jag var för trött, men nu kom kapitel 20! kommentera Kram <3


     



Av Josefin - 26 januari 2013 13:34

Av Josefin - 26 januari 2013 13:32

Av Josefin - 26 januari 2013 13:24

                                     

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards