ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Josefin - 21 januari 2013 21:19

"Hahahaha we on Skype even though we neighbors! Hahahahahha"

Av Josefin - 21 januari 2013 20:46

     



Nästa dag

 

Klockan var halv elva och Eric kom precis ut från duschen när jag vaknade.


-God morgon sa jag och log.


-God morgon sa Eric och kom och satt sig på sängen bredvid mig.


-Har du sovit gott? Sa Eric och log.


-Mm det har jag sa Molly och tog handen och strök den i Erics fuktiga hår. Eric böjde sig ner och sen kände jag hans underbara läppar mot mina i en kyss.




*




Senare på dagen så gick vi ner till stranden för vi hade bestämt att vi ska hyra 2 vattenskoter idag. det var ännu finare väder idag och varmare, så det var härligt hyra vattenskoter idag och komma ut på havet en stund.

Efter 45minuter så gick vi tillbaka och lämnade tillbaka vattenskotrana , så gick vi till ett café vid stranden sen.

Efter vi har fikat så gick vi på stan en stund och jag hittade ett linne som jag blev helt förälskad i som jag var tvungen att köpa.





Senare på kvällen


När klockan var halv åtta så var vi på väg till en club och festa lite. När vi kom in på stället så gick vi till baren och beställde drinkar och hade det hur trevligt som helst. Vi dansade lite med.


-Eric jag måste bara på toan.


-Okej jag väntar här vid baren hela tiden sa Eric.


Molly gick iväg till toan och när hon var färdig och skulle gå tillbaka till Eric så kom det en kille fram till mig och han var äcklig.


-Hej sötnos sa han och log ett fult leende.


-Hej, sa Molly och försökte gå men han hållde fast hennes arm.


-släpp mig sa Molly argt.


-nej, jag vill ha något först av dig sa han och log.


Innan jag han svara så hörde jag Erics röst.

-Släpp henne sa Eric argt och gick fram till han så dom mötte blicken.


-och vem är du? Sa killen.


-Det spelar ingen roll, men släpp henne nu annars sa Eric.


-Vad annars? Sa killen sen och log elakt.


Eric svarade inte och boxade till han i magen han satt sig på knäna och Molly sprang fram till Eric.

-Hur är det med dig älskling? Sa Eric och kramade om Molly..


-Det är bra nu sa Molly.

När dom vände sig om och skulle gå så kände Eric ett slag i ryggen och ramlade ner på golvet.

Och just då kom polisen med och tog fast honom.


-Hur är det? Sa Molly och hjälpte Eric upp försiktigt.


-Det är bra sa Eric men jag märkte att han hade ont för det syntes i hans ansikte.

 



På sjukhuset i Ibiza


Vi var just nu på sjukhuset så dom får kolla Erics rygg, vi satt i ett rum och väntade på att läkaren skulle komma tillbaka, nu kom han äntligen tillbaka.


-Så hur är? Sa Molly.


-Jo det är bra, men du får inte anstränga dig minst 1vecka sa läkaren.


-Okej, sa Eric.



*



När vi kom ut från sjukhuset så kom blev det lite kallt ute och det kom en svag vind mot oss. Vi gick hand i hans tillbaka till hotellet det var inte så långt bort så det tog en halvtimme ungefär och när vi kom in till vårt rum så gick vi och la oss på en gång för vi ska åka hem imorgon på eftermiddagen.




Kommentera vad ni tycker snälla... Kram <3

Av Josefin - 21 januari 2013 15:18

"The sun is shining in Madrid"

Av Josefin - 21 januari 2013 09:48

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards