ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Josefin - 2 januari 2013 21:08

Av Josefin - 2 januari 2013 19:32

Av Josefin - 2 januari 2013 18:13

Eric kommer gästa Idrottsgalan den 14 Januari i Globen. boka biljetter gör ni på länken här neranför.


https://www.ticnet.se/event/svenska-idrottsgalan-2013-biljetter/239525

Av Josefin - 2 januari 2013 17:31

Av Josefin - 2 januari 2013 17:09

Jag här beställt ett Iphoneskal med Eric och Molly på och nu här det äntligen kommit!!! Happy Girl right Now!!!???
Det står ju "Sandén" med, för jag och en kompis här satt ihop deras efternamn så därför stå det så;)????? Älskar mitt skal!!???

Av Josefin - 2 januari 2013 14:24

     


Nåra dagar senare


Det är 2013 nu och vi sitter i soffan med en dator i knät och tänker vart bröllopet ska vara. Jag tittade ibland på ringen som satt på mitt finger och log. Sen tittade jag på Eric.


-Jag älskar dig sa Molly.


-Och jag älskar dig sa Eric och kollade in i Mollys blåa ögon och tog bort nåra hårslingor från ansiktet och nästa sekund hade jag mina läppar mot hennes i en underbar kyss.



*




Klockan var två och Eric åkte till studion snabbt för han skulle prata med Tomas om en sak och jag var på stan med Roshi en stund och kollade lite i affärer och hon visste redan att jag och Eric hade förlovad oss så vi kollade lite på bröllopskläder med, men jag har funderat om Lina Jägerström vill designa den (min stylist och som är Erics med) ska ringa till henne sen eller om jag skickar ett mejl till henne, det får vi se.

Efter en stund så gick vi till ett café och vilade lite och då ringde Eric precis när vi skulle sätta oss.


”-Hej sötnos sa Eric” det värmde när jag hörde hans röst.


”-Hej älskling, hur är det med dig?” sa Molly.


”-Jo det är bara bra, ville bara höra din röst. Hur är det med dig?” sa Eric sen.


”-Jo det är bara bra är med Roshi på stan. Men var det bara det du ville sa Molly och log”


”-Nej, jag skulle säga att jag kommer hem lite senare runt halv åtta-åtta”


”-Okej, då vet jag. Men du får hälsa dom andra och nu gör du nåra bra låtar da sa Molly och log”


-ja da, så länge jag tänker på dig så blir allting bra. Men måste gå nu hälsa Roshi, Puss”


”-Okej, ja det ska jag göra, puss”


Så la vi på och sen började vi fika och prata om allting.

-Jo Eric hälsar sa jag sen.


-Okej, du får hälsa tillbaka sen sa Roshi.



*


Nu satt jag i bilen på väg hem och klockan var halv fem. jag svängde in till Ica och skulle överraska Eric med tacos när han kommer hem.


När jag kom så var klockan sex och jag tog en dusch först innan jag börjar med middagen. När jag kom ut från duschen så var klockan tjugo över sex så jag tog på mig myskläder och började lite med maten att hacka upp lite grönsaker innan jag börjar med köttfärsen. När jag har hackat upp grönsakerna så gjorde jag det mysigt i köket med ljus och så släckte jag lampan. När klockan blev kvar över sju så började jag steka köttfärsen.



*



Klockan var kvart i åtta och jag hörde hur det gick någon i trappen och låste upp dörren jag gick till hallen för välkomna Eric hem i en kram.


-Hej älskling sa jag och kramade han.


-Hej sötnos sa Eric pussade mig på munnen.


När han har tagit av sig skorna så gick vi till köket och Eric blev överraskad.


-Har du gjort allting? Sa Eric och tittade på Molly.


-Ja det har jag, bara för dig sa Molly och tittade in i Erics ögon och nästa sekund kände jag hans läppar mot mina i en kyss.


Se satt vi oss och åt och det var riktigt gott. Vi var hungriga med, när vi har ätit klart så dukade vi bort och gick och satt oss i soffan och bara myste framför tv:n och ett dåligt program så vi satt på en film istället det var Mollys tur at välja så det blev en romantiskt komedi-film ”Just my luck” och myste ner oss i soffan med filat och kuddar. Vi hållde varans händer under hela filmen.




Kapitel 15!! ;) <3

Av Josefin - 2 januari 2013 13:54

Jag är med i videon också, med en text. Jag kommer vid 3:11 med texten

"I´m Marching in the name of love!<3"

Av Josefin - 2 januari 2013 13:29

 

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards