ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Still loving it kapitel 3

Av Josefin - 20 november 2012 19:48

 


Klockan var tio när vi vaknade och solen lyste in genom hotellfönstret.

-God morgon älskling sa Eric när jag vände mig så jag kunde se in i hans underbara bruna


-God morgon sa jag och log.


-Så vad ska vi hitta på idag? sa Molly sen.


-Vi är ju Helsingborg, vi kan väl åka hem till min familj och hälsa på dom sa Eric.


-Det låter härligt sa Molly, jag har inte sett dom på länge sen vi blev ihop igen sa jag och gav Eric en puss på munnen.


-Ja sant, sa Eric och log och kysste mig sen.



*



När klockan var ett så var vi på väg hem till Kattarp till Erics familj. Vi satt i en taxi, det tog 25 minuter ungefär. När vi kom fram så betalade Eric och sen gick vi till dörren och knackade på. Vi hörde hur det gick i trappan och snart så såg vi Marlenes leende.


-Hej Eric sa hon och gav Eric en kram och en puss på kinden. Sen kom hon fram till mig.


-Hej Molly, det var länge sen sa hon och kramade om Molly.


-Ja det var det sa Molly och log.


Vi gick in och pratade och fikade med lite.



*



Nu kom vi tillbaka till hotellet för att packa ner det sista för vi ska åka ikväll till nästa gig och Eric ska hem till Stockholm och jobba lite, men vi ses snart för snart så börjar RixFm-festivaln i Falun och båda är med där.



Kommentera snälla!!! <3 Kram

 
 
Ingen bild

Ewa

21 november 2012 01:04

Den är hur bra som helst! Inte för lång och inte för kort. Fint!

 
Ingen bild

Ellen

21 november 2012 12:53

kort

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards