ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefin - 25 oktober 2012 20:54

Det verkar snöa i Stockholm nu....  Snöar det hos er..? här i Karlstad gör det inte... ;)

Av Josefin - 25 oktober 2012 18:22

 

Missa inte X factor imorgon för Eric gästar och uppträder med "Marching (In the name of Love)" kl.20:00 på tv4!!

är det nåra som kommer vara där live imorgon..??

Av Josefin - 25 oktober 2012 16:59

Av Josefin - 25 oktober 2012 16:52

Av Josefin - 25 oktober 2012 15:11

Av Josefin - 24 oktober 2012 17:25

Så här ser affichen på Eric i den senaste FRIDA-tidningen, den kommer ut imorgon i affären, så dom som prenumenerar ska få hem dom idag på posten...


Av Josefin - 24 oktober 2012 17:21

Saade vänder sig till J-Son för nya singlar 24 oktober, 2012 Efter nästan ett helt år utan ny musik var det dags för Eric Saade att gå in i studion igen för att ta fram nytt material. Efter framgångarna förra året, med albumen Saade vol.1 och Saade vol.2 som båda sålde platina, valde Eric att återigen vända sig till J-Son för låtskrivandet. Men den här gången blev det på norsk mark, i Oslo och Trondheim, tillsammans med producenterna Element och Dsign som tidigare producerat åt bl.a Cee Lo Green och Alexandra Burke.

Resultatet blev två nya singlar som släpps idag; Marching och Miss Unknown

Det är alltid kul att skriva åt Eric. Vi har en bra kemi i studion och den blev inte sämre av att få arbeta med Element och senare även Dsign. Det är alltid inspirerande att få arbeta med så talangfulla musiker?, säger J-Son.

Efter att tidigare ha skrivit mest rak popmusik åt Eric, valde J-Son att gå en annan väg denna gång.

Jag känner att det vi nu har skrivit, jämfört med tidigare, är mer urban-influerat och mycket mer internationellt. I allt från texterna och attityden till själva musiken. Men det är fortfarande popmusik?, säger han.

J-Son som tidigare balanserat sin egen musikkarriär med sitt låtskrivande men känner nu att han hittat rätt och kommer att satsa en stor del av sin tid på just låtskrivandet.

Jag kommer att ha full fokus på låtskrivandet den närmsta tiden. Men jag kommer också att släppa en EP-serie med eget material som är för mina J-Son fans som har saknat min musik. Efter det kommer jag hålla mig lite i bakgrunden, men vem vet? Jag kanske dyker upp någonstans om det är ett projekt som tilltalar mig?, avslutar J-Son med ett leende.


Av Josefin - 24 oktober 2012 17:16

 

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards