ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Josefin - 19 augusti 2012 23:27

Till alla barn och ungdomar som återvänder till skolan:
Om du ser någon som kämpar för att få vänner eller blir mobbad för att de inte har så många vänner eller för att man är blyg eller inte klädd i de mest coola kläderna, vänligen ställ upp. Säg hej eller åtminstone le mot dem i korridoren eller på skolgården. Du vet inte hur denna personen har det utanför skolan. Din godhet kan göra stor skillnad i någons liv! Vänligen kopiera detta för att stoppa mobbning! / Kram Team Saade



Blev rörd när jag läste det    så himla fint sagt av dom!!! 

Av Josefin - 19 augusti 2012 22:16

Hej nu undrar jag om du har sett Eric eller Molly i sommar och har bilder på dom och ni vill att jag ska lägga ut det på bloggen så är det bara skicka dom till den här e-mailen ericmolly@live.se ;)

Det gäller om ni har bilder på Eric & Molly som ni vill att jag ska ha med i videon jag tänkte göra så här det bara skicka dom till mig, jag blir tacksam om ni gör det   


Kram

Av Josefin - 19 augusti 2012 18:23

Ni har väl inte glömt bprt att rösta på Eric & Molly!! nu är det bara några dagar kvar att rösta på Rockbjörnen!!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article12709037.ab


Rösta varje dag och ni kan rösta för hela familjen med som jag gör!!!


Av Josefin - 19 augusti 2012 18:00

Är helt överlycklig nu!!! För Eric delade fanvideon som fantastiska Emma har gjort på Fb och twitter :D

Så här skrev Eric på Fb

"Tack! Ni är fantastiska ♥"


Och jag är med i videon ni ser mig i efter den första!!!


Går inte att beskriva min lycka nu!!!   

Av Josefin - 19 augusti 2012 17:29

Everyone can vote for "Hotter Than Fire" as the favourite at "Top Of The Top" in Poland. Explain why you like the song, send all the info and the vote will be applied! / Team Saade


http://www.rmfon.pl/p/top-top.html

Av Josefin - 19 augusti 2012 16:50

   

Den riktiga bilden eller den andra...???

E+M
Av Josefin - 19 augusti 2012 14:17

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards