ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Josefin - 5 juni 2012 21:27

Av Josefin - 5 juni 2012 21:22

Av Josefin - 5 juni 2012 18:30

 

Hahaha Edin vad gör du?? Kan Eric inte gå upp för trappan själv eller???

Av Josefin - 5 juni 2012 17:52

Molly Sandén berättar i P4 Extra helg om det tuffa året hon har bakom sig: Molly Sandén berättar i P4 Extra helg om det tuffa året hon har bakom sig: "Det har varit omtumlande." Foto: STELLA PICTURES

Molly Sandén: "Jag har blivit sviken"

Annons:

Uppbrottet från Eric Saade var inte enda anledningen till Molly Sandéns tuffa tid.

I P4 Extra helg berättade stjärnan om sitt svåra år.

– Jag har blivit sviken av vänner och folk jag jobbar med, sa hon i programmet.

 

Molly Sandén tog hem femteplatsen Melodifestivalen i år med låten "Why Am I Crying".

Texten har förknippats med uppbrottet från Eric Saade i januari, men i P4 Extra helg berättade Molly Sandén att den tuffa tid hon gått igenom det senaste året inte bara berott på relationsproblemen.

– Det är en rad andra händelser som har kastat om en lite, det har varit omtumlande, sa Molly Sandén i P4 Extra helg.

Har pressats

Hon berättade bland annat om personer i branschen som pressat henne att skynda på med karriären och om andra i hennes närhet som var emot att hon skulle börja sjunga på engelska.

– Jag har blivit sviken av vänner och folk jag jobbar med, sa hon i programmet.

Nu är hon dock glad åt det hon varit med om.

– Alla grejer som har hänt har fått mig dit jag är i dag, sa Molly Sandén till P4 Extra helg.

Av Josefin - 5 juni 2012 17:37

What??!! jag hoppas ÍNTE det är sant!! snälla Eric låt det inte vara sant.... snälla!!!

Av Josefin - 5 juni 2012 15:53

Här kommer 3 klipp med Molly från RIX FM festivaln i Falun som jag hittade på youtube, satan vilken grym röst hon har!!


Av Josefin - 5 juni 2012 15:50

Hittade ett gamal klipp på Eric från Idre fjäll 2009, det är dåligt ljud men gud vad söt han var där  

 

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards